واکنش وزارت خارجه به احتمال مشارکت سرویس امنیتی هلند در خرابکاری سایت هسته ای نطنز

به گزارش مجله آراد، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به خبر منتشر شده درخصوص احتمال مشارکت سرویس امنیتی هلند در خرابکاری سایت هسته ای نطنز به وسیله ویروس استاکس، اعلام نمود که وزارت خارجه این موضوع را آنالیز می نماید.

واکنش وزارت خارجه به احتمال مشارکت سرویس امنیتی هلند در خرابکاری سایت هسته ای نطنز

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به خبر منتشره در مورد احتمال مشارکت سرویس امنیتی هلند در خرابکاری سایت هسته ای نطنز به وسیله ویروس استاکس نت گفت: این خبر با دقت از سوی وزارت امورخارجه و سفارت کشورمان در هلند در دست آنالیز واقع شده است.

موسوی اضافه کرد: در همین ارتباط نیز صبح امروز (12شهریور98) رییس اداره اول غرب اروپای وزارت امورخارجه در ملاقات با معاون مدیر کل سیاسی وزارت خارجه هلند که در سفر از قبل تنظیم شده در تهران بسر می برد مراتب نگرانی و حساسیت جمهوری اسلامی را با هیات هلندی و سفیر این کشور در تهران مطرح و هیئت هلندی در پاسخ گفته است که موضوع را به دولت متبوع خود منعکس خواهد نمود.

اخیرا وبسایت خبری یاهو نیوز در گزارش مفصلی ادعا نموده که دستگاه اطلاعاتی هلند با یاری به سیا و موساد، نقشی پررنگ در نصب و حملات با ویروس استاکس نت به تاسیسات اتمی ایران داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 353

به "واکنش وزارت خارجه به احتمال مشارکت سرویس امنیتی هلند در خرابکاری سایت هسته ای نطنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزارت خارجه به احتمال مشارکت سرویس امنیتی هلند در خرابکاری سایت هسته ای نطنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید