احتیاج یونان به 50 میلیارد یورو برای ثبات مالی

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: صندوق بین المللی پول اعلام نموده است یونان حتی با فرض برقراری یاری مالی کنونی برای ثبات مالی به 50 میلیارد یورو اضافه احتیاج دارد.

احتیاج یونان به 50 میلیارد یورو برای ثبات مالی

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بی بی سی، صندوق بین المللی پول در گزارشی تازه اعلام نموده است که یونان حتی با فرض برقراری یاری مالی کنونی برای ثبات مالی به 50 میلیارد یورو اضافه احتیاج دارد.

در این گزارش همچنین توصیه های پیشین این نهاد بین المللی تکرار شده که یونان باید بتواند وام های خود را در زمانی طولانی تر و با بهره ای پایینتر پس بدهد.

دولت یونان در واکنش به انتشار این گزارش گفته است که یافته های آن موضع دولت یونان درباره ضرورت تغییر شرایط بازپرداخت وام ها را تایید می نماید.

صندوق بین المللی پول همچنین در گزارش خود تخمین قبلی برای رشد مالی 2.5 درصدی را به صفر کاهش داده است.

گزارش صندوق بین المللی پول در آستانه همه پرسی یونان برای تصمیم گیری درباره قبول یا رد شرایط وام دهندگان برای ادامه یاری مالی منتشر شده است.

آلکسیس تسیپراس، نخست وزیر یونان از مردم کشور خواسته است که در این همه پرسی رای منفی بدهند. همه پرسی قرار است یکشنبه هفته آینده برگزار گردد.

آشوکا مودی، استاد دانشگاه پرینستون، به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که گزارش صندوق بین المللی پول نشان می دهد که وام دهندگان با حسن نیت با یونان مذاکره نمی نموده اند، چرا که تسهیل شرایط بازپرداخت وام در مذاکرات به بحث گذاشته نشده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1031

به "احتیاج یونان به 50 میلیارد یورو برای ثبات مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج یونان به 50 میلیارد یورو برای ثبات مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید