مؤسسه ملی نفت لیبی: به حضور شبه نظامیان در تاسیسات نفتی انتها داده گردد

به گزارش مجله آراد، مؤسسه ملی نفت لیبی با محکوم کردن تیرانداز در بندر راس لانوف این کشور خواهان سرانجام دادن به حضورمزدوران و شبه نظامیان در تأسیسات نفتی این کشور شد.

مؤسسه ملی نفت لیبی: به حضور شبه نظامیان در تاسیسات نفتی انتها داده گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، چاه ها و تأسیسات نفتی لیبی در اختیار نیروهای وابسته به ژنرال خلیفه حفتر قرار گرفته است. این نیروها به بهانه اینکه دولت وفاق ملی از درآمدهای نفتی در راستای مقاصد نظامی خود بهره برداری می نماید و این دولت درآمدهای نفتی را به طور عادلانه درمیان مردم لیبی توزیع نمی نماید، از آبان ماه سال گذشته جلوی صادرات نفت این کشور را گرفته و میلیاردها دلار به مردم این کشور و تأسیسات نفتی لیبی خسارت زده اند.

موسسه ملی نفت لیبی با انتشار بیانیه ای اعلام نمود: افراد مسلحی که حفاظت از تأسیسات نفتی کشور را به عهده دارند، در اقدامی خطرناک در بندر راس لانوف به تیرانداز و شلیک آر. پی . جی اقدام کردند تا به یک شناور بیگانه هشدار دهند.

به نوشته پایگاه خبری الوسط - لیبیا، در این بیانیه آمده است: حضور شبه نظامیان از جمله مزدوران بیگانه در تأسیسات نفتی تهدیدی واقعی علیه این تأسیسات و کارکنان آنها در سراسر کشور است.

براساس این بیانیه، قرار بود یک فروند شناور در بخش تجاری بندر راس لانوف پهلوگیری کند که با تیراندازی و شلیک موشک انداز آر. پی . جی افراد مسلح و مزدوران بیگانه روبرو شد و این درحالی است که در این بندر انبارهایی برای نگهداری مواد خطرناک و سریع الاشتعال وجود دارد.

مؤسسه ملی نفت لیبی از تمام بازیگران تاثیرگذار در عرصه این کشور و جامعه جهانی خواست فوراً به حضور شبه نظامیان و مزدوران بیگانه در تمام تأسیسات نفتی لیبی انتها دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1319

به "مؤسسه ملی نفت لیبی: به حضور شبه نظامیان در تاسیسات نفتی انتها داده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مؤسسه ملی نفت لیبی: به حضور شبه نظامیان در تاسیسات نفتی انتها داده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید