لاوروف: ابراز بی اطلاعی آمریکا از توافق قره باغ عجیب است!

به گزارش مجله آراد، وزیر امور خارجه روسیه امروز (سه شنبه) گفت، عجیب است که می شنود وزارت خارجه آمریکا خواهان اطلاع رسانی روس ها درباره توافق صلح قره باغ شده، چون تمام جزئیات به وسیله کانال های دیپلماتیک اطلاع رسانی شده است.

لاوروف: ابراز بی اطلاعی آمریکا از توافق قره باغ عجیب است!

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روز گذشته یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفت واشنگتن و پاریس خواهان شفاف سازی درباره پارامترهای این توافق از جمله نقش ترکیه هستند.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در واکنش به این صحبت ها گفت: به نظرم شنیدن این حرف ها بسیار عجیب است... صادقانه بگویم که چنین صحبت هایی دو چیز را نشان می دهد؛ یا گوینده از این شرایط اطلاع کافی ندارد یا اینکه سوء تفاهم هایی وجود دارد.

به گفته لاوروف، آمریکا درباره این توافق که پیشتر به امضای رهبران سیاسی روسیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان رسید، آگاه شده است و معاون وزیر خارجه آمریکا تمام اطلاعات را دریافت نموده چون در آن زمان، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در سفر خارجی به سر می برد.

وزیر خارجه روسیه همچنین گفت، جدای از این، مسکو با گروه مینسک در سازمان امنیت و همکاری اروپا که آمریکا از روسای آن است، همکاری دارد. لاوروف ادامه داد، ظرف 10 روز گذشته روسای جمهوری روسیه و فرانسه هم دو گفت وگوی تلفنی مفصل درخصوص قره باغ داشته اند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1418

به "لاوروف: ابراز بی اطلاعی آمریکا از توافق قره باغ عجیب است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: ابراز بی اطلاعی آمریکا از توافق قره باغ عجیب است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید