فولاد، حق پخش و تبلیغات محیطی بازی با العین را دریافت کرد

به گزارش مجله آراد، باشگاه فولاد خوزستان پیروز شد حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی ملاقات با العین را در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا دریافت کند.

فولاد، حق پخش و تبلیغات محیطی بازی با العین را دریافت کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، باید 21 فروردین ماه در ریاض عربستان به مصاف العین امارات برود.

در حالی که طبق برنامه فولادی ها باید عصر فردا (سه شنبه) به این کشور سفر نمایند اما هنوز ویزا اعضای این تیم صادر نشده است. این مشکل باعث شده مدیران فولاد برای حل این مشکل با فدراسیون فوتبال و AFC رایزنی نمایند. شنیده می گردد فدراسیون فوتبال نیز پیگیری هایی در این خصوص به وسیله کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داده است. از سویی دیگر باشگاه فولاد خوزستان قرار است با پرواز چارتر از اهواز به ریاض سفر کند و این موضوع باعث می گردد تیم نکونام با شرایط هرچه بهتر خود را آماده این بازی حساس کند.

خبر دیگر اینکه باشگاه فولاد خوزستان پیروز شده در فاصله چند روز مانده تا برگزاری این بازی، حق پخش تلویزیونی و حق تبلیغات محیطی این بازی را دریافت کند. طبق برنامه ریزی AFC فولاد به عنوان میزبان این بازی شناخته می گردد و مدیریت این باشگاه توانسته درآمد های حاصل از این میزبانی را کسب کند.

پیش از این سعید آذری در زمان مدیریتش در باشگاه ذوب آهن پیروز شده بود حق پخش و حق تبلیغات محیطی ملاقات ذوب آ هن و الکویت را که در امارات برگزار گردید، دریافت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1666

به "فولاد، حق پخش و تبلیغات محیطی بازی با العین را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد، حق پخش و تبلیغات محیطی بازی با العین را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید