دیدار نخست وزیر ایتالیا با همتای اسپانیایی خود

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: نخست وزیر ایتالیا ضمن اشاره به دیدار خود با نخست وزیر اسپانیا، این کشور را متحدی قابل اعتماد دانسته است که می تواند در جلب توجه اروپا برای مبارزه با آسیب های اجتماعی موثر باشد.

دیدار نخست وزیر ایتالیا با همتای اسپانیایی خود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اسپانیایی زبان ال موندو؛ انریکو لتا،نخست وزیر ایتالیا ضمن اشاره به دیدار خود با ماریانو راخوی، نخست وزیر اسپانیا، این کشور را متحدی قابل اعتماد دانسته است که می تواند در جلب توجه اروپا برای مبارزه با آسیب های اجتماعی موثر باشد.

لتا تا ساعاتی دیگر در کاخ اسپانیا با راخوی دیدار خواهد نمود.

در این دیدار مقامات هر دو کشور در رابطه با خارج سازی اروپا از بحران مالی مذاکره خواهند کرد. هفته گذشته جورجیو ناپولیتانو، رئیس جمهور ایتالیا لتا را به عنوان نخست وزیر این کشور انتخاب کرد.

لتا اعلام نموده است که این سِمت را تنها به دلیل خارج شدن ایتالیا از بحران سیاسی پذیرفته است.

نخست وزیر ایتالیا هفته گذشته با فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه دیدار کرد و در رابطه با خروج کشورهای اروپایی از بحران به پای میز مذاکره نشستند.

مطابق با گزارشات منتشر شده لتا در این تور اروپایی به دنبال تقویت جبهۀ کشورهایی است که خواستار سیاست جدیدی به نفع رشد مالی هستند.

از سال 2008 کشورهای اروپایی در بحران مالی به سر می برند. ایتالیا در لیست کشورهایی قرار می گیرد که بحرانی ترین اقتصادها را دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 324

به "دیدار نخست وزیر ایتالیا با همتای اسپانیایی خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار نخست وزیر ایتالیا با همتای اسپانیایی خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید