خبرنگاران سلطانی فر: وزارت ورزش در استفاده از ظرفیت بخش خصوصی پیروز بوده است

به گزارش مجله آراد، شهرری - خبرنگاران - وزیر ورزش و جوانان گفت: براساس آمارهای سازمان برنامه و بودجه کشور وزارتخانه ورزش و جوانانان جزو دستگاه های پیروز در استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بوده است.

خبرنگاران سلطانی فر: وزارت ورزش در استفاده از ظرفیت بخش خصوصی پیروز بوده است

مسعود سلطانی فر عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاحیه مجموعه سالن کشتی دولت آباد شهرری در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون در کشور سالن های نیمه کاره زیادی وجود دارد که باید با سرمایه گذاری بخش خصوصی این طرحها را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه طبق ارزشیابی سازمان برنامه و بودجه این وزارتخانه جز دستگاه های پیشتاز در جذب و سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده است، گفت: در نظر داریم تکمیل و بهره برداری استخرها و سالن های سرپوشیده را در دستور کار خود قرار دهیم و طبق فراخوان سرمایه گذاران را به این موضوع تشویق خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که در خصوص اقدامات پزشکی مهرداد میناوند و علی انصاریان چه اقداماتی از طریق این وزارتخانه اجرا شده است گفت: این موضوع از طریق بیمارستان مربوطه و فدراسیون پزشکی و ورزشی انجام شد که در عین ناباوری این دو عزیز را از دست دادیم.

7 طرح عمرانی در تهران به بهره برداری می رسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: به مناسبت دهه فجر هفت طرح عمرانی به بهره برداری خواهد رسید.

نصرالله پریچهره اضافه کرد: یکی از برنامه های مهم ما استفاده از ماده 27 است تا پروژه های سالیان گذشته را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب پیروزی ارزش ها بوده است، گفت: ری یکی از شهرستانهای پیشرو در امر ورزش در سطح استان تهران است که امیدواریم با افتتاح این خانه کشتی قهرمانان به نام را در سطح آسیا و المپیک تحویل کشور بدهیم.

به گفته این مسئول، سالن کشتی دولت آباد با سه تخته تشک و سالن بدنسازی عملیات عمرانی آن با اعتبار 2 میلیارد تومان از طریق بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

450 مدال جهانی توسط ورزشکاران شهرستان ری کسب شد

نماینده مردم تهران، تجریس، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: پیش از شروع کرونا (سال98) شاهد کسب 450 مدال جهانی، آسیایی و بین المللی توسط ورزشکاران این شهرستان بوده ایم.

سید علی یزدیخواه اضافه کرد: این شهرستان توانسته در رشته های کشتی و تکواندو مدال های ارزشمندی را در رقابت های المپیک و پارالمپیک برای کشورمان به ارمغان آورند که می بایست از این قشر حمایت ویژه ای کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه علت ناکافی بودن اعتبارات بسیاری از طرح ها پس از چند سال کلنگ زنی هنوز به بهره برداری نرسیده است گفت: برخی از شهرستانهای استان تهران شرایط بهترین نسبت به شهرستان ری دارند که می بایست به این منطقه نگاه ویژه ای داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1626

به "خبرنگاران سلطانی فر: وزارت ورزش در استفاده از ظرفیت بخش خصوصی پیروز بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سلطانی فر: وزارت ورزش در استفاده از ظرفیت بخش خصوصی پیروز بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید