جان باختن 200 تاکسی ران با کرونا در تهران

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، محمدجواد حق شناس در دویست و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حداقل دو هفته اخیر به واسطه پیک چهارم کرونا، شهر تهران و مردم تهران در شرایط بسیار سختی گرفتار آمدند، به طوری که رکورد آمار فوت شدگان بهشت زهرا در 50 سال گذشته شکست. با این وجود شاهد هستیم به واکسیناسیون کسانی که دارند خدمات ارزنده ای را به مردم تهران ارائه می دهند توجه لازم صورت نگرفته است.

جان باختن 200 تاکسی ران با کرونا در تهران

وی اضافه کرد: لذا به شهردار محترم در راستای حمایت از کارکنان سیستم حمل ونقل عمومی این تذکر را می خوانم تا اقدام عملی در واکسیناسیون این عزیزان صورت گیرد. با توجه به مکاتبه شهردار تهران با وزیر محترم بهداشت در راستای واکسیناسوین کووید19 برای رانندگان سیستم حمل ونقل عمومی و با توجه به پاسخ ارائه شده مبنی بر قرار دریافت حمل ونقل عمومی در فاز سوم واکسیناسیون به استحضار می رساند از ابتدای شیوع کرونا علی رغم خطرات موجود، ناوگان تاکسیرانی با سهم 23 درصدی در حوزه حمل ونقل عمومی به خدمات دهی ارزنده خود ادامه داده و تا به امروز نزدیک به دویست نفر از همکاران عزیز و تاکسی رانان زحمتکش به خاطر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. رانندگانی که فداکارانه در محیط بسته و محدود تاکسی به صورت بی دفاع هر لحظه در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند.

وی تاکید نمود: با توجه به فعالیت حدود یکصد هزار نفری جامعه تاکسی رانی و جابجایی تعداد کثیر شهروندان تهرانی که در شرایط قرمز کرونایی شهر تهران در حال خدمات دهی هستند و در معرض خطر قرار دارند تقاضا دارم در جهت حفظ سلامت و برای جلویگری از انتشار هر چه بیشتر ویروس اولویت مناسب تری را به این عزیزان اختصاص دهند و با طرح موضوع در ستاد ملی کرونا در این خصوص تجدید نظر و حقوق این عزیزان محترم شمرده گردد.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1743

به "جان باختن 200 تاکسی ران با کرونا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان باختن 200 تاکسی ران با کرونا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید