اندونزی آمادگی سرمایه گذاری مشترک در منطقه آزاد انزلی را دارد

به گزارش مجله آراد، سفیر اندونزی در ایران گفت: اندونزی آمادگی سرمایه گذاری مشترک در منطقه آزاد انزلی را دارد.

اندونزی آمادگی سرمایه گذاری مشترک در منطقه آزاد انزلی را دارد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از منطقه آزاد انزلی، اوکتاویان علیم الدین عصر امروز در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به وجود زیرساخت های مناسب منطقه آزاد انزلی در حوزه گردشگری گفت: ظرفیت های همکاری مشترک در زمینه های صنایع و گردشگری به طور دو جانبه وجود دارد.

سفیر اندونزی در ایران با بیان اینکه قرار دریافت منطقه آزاد انزلی در حاشیه دریای خزر و نزدیکی آن به پایتخت کشور ایران یک ظرفیت بسیار مطلوب برای این منطقه ارزیابی می گردد گفت: این منطقه از امکانات و زیرساخت های مناسبی در زمینه حمل و نقل برخوردار است.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی به عنوان رابط مناطق آزاد اندونزی با کشور ایران می تواند نقش عمده ای را ایفاء کند توضیح داد: در همکاری های کمیسیون مشترک این دو کشور علاوه بر نفت، گاز و محصولات کشاورزی می توان از ظرفیت های صنایع های تک کشور اندونزی بهره برد.

سفیر اندونزی در ایران با بیان اینکه علاوه بر همکاری های مذکور می توان همکاری گمرکی، تعرفه توجیهی و استانداردسازی کالاها را در دستور کار قرار داد اعلام نمود: صنایع کشور اندونزی آمادگی سرمایه گذاری مشترک در منطقه آزاد انزلی را دارند.

علیم الدین با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی با توجه به زیرساخت های ایجاد شده و نزدیکی به تهران در بین مناطق آزاد ایران از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است توضیح داد: هماهنگی های لازم جهت توسعه مناسبات منطقه آزاد انزلی با مناطق آزاد کشور اندونزی در دستور کار قرار می گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 500

به "اندونزی آمادگی سرمایه گذاری مشترک در منطقه آزاد انزلی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی آمادگی سرمایه گذاری مشترک در منطقه آزاد انزلی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید