نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران محل دیدار ذینفعان گردشگری خواهد بود

به گزارش مجله آراد، ایرنا/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران محل دیدار ذینفعان گردشگری خواهد بود.

نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران محل دیدار ذینفعان گردشگری خواهد بود

علی اصغر شالبافیان در نشست شورای سیاست گذاری پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران که قرار است از تاریخ 9 لغایت 12 بهمن امسال در محل نمایشگاه های بین المللی استان تهران برگزار گردد؛ موضوع آنالیز برنامه و اقدامات کمیته های تخصصی این رویداد را با حضور روسای هر بخش و فعالان گردشگری مربوطه در دستور کار قرار داد.

وی در این نشست مطرح نمود: نمایشگاه گردشگری تهران باید محل دیدار ذینفعان گردشگری باشد؛ از این رو هر الزامی که برای تحقق این مهم احتیاج بود را می پذیریم. این الزام شاید کاهش تعداد بازدیدنمایندگان، کاهش تعداد غرفه ها یا حتی پایین آمدن جذابیت های بصری این رویداد برای عموم باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مخاطب اصلی این رویداد فعالان گردشگری هستند پیشنهاد تقسیم بندی ایام برگزاری نمایشگاه به دو بخش عمومی و تخصصی آنالیز شد. بر این اساس با اعلام زمان بازدید شامل دو روز نخست برای حضور بخش خصوصی جهت تعامل و برگزاری نشست های B2B و دو روز بعد هم برای مشارکت مردمی و حضور عموم، موافقت جمعی بعمل آمد.

بنا به گفته معاون گردشگری رویکرد، تازه نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران حرکت از سوی مخاطبین عام به سوی مخاطبان خاص است. شالبافیان با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال موضوع محور خواهد بود؛ اظهار داشت: در تلاشیم در همه غرفه ها اعم از داخلی و خارجی به محصولات متنوع گردشگری از جمله گردشگری کشاورزی، خوراک، سلامت، دریایی و غیره بپردازیم و از حضور بخش های فرابخشی مرتبط از جمله نهادهای تاثیرگذار در امر سفر، حمل و نقل، بانک های عامل و بیمه ها بهره مند شویم.

شالبافیان بعلاوه در سرانجام این نشست مداقه بیشتر در برنامه هر یک از کمیته های تخصصی نمایشگاه گردشگری تهران را در دستور کار روسای مربوطه قرار داد و از آنها خواست تا با جزئیات بیشتر برنامه ریزی انجام شده را ارائه نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2040

به "نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران محل دیدار ذینفعان گردشگری خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران محل دیدار ذینفعان گردشگری خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید