گرجستان در جام جهانی کشتی آزاد شرکت نمی کند، یانتبلیدزه: ویروس کرونا از تیم ما جلوتر است

به گزارش مجله آراد، سرمربی تیم کشتی آزاد گرجستان گفت: به دلیل عفونت ویروس کرونا، کشتی گیران آزاد گرجی نمی توانند در مسابقات جام جهانی انفرادی شرکت نمایند.

گرجستان در جام جهانی کشتی آزاد شرکت نمی کند، یانتبلیدزه: ویروس کرونا از تیم ما جلوتر است

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، گئورگی یانتبلیدزه سرمربی تیم کشتی آزاد گرجستان گفت: به احتمال زیاد تیم ما به مسابقات جام جهانی انفرادی در بلگراد صربستان اعزام نخواهد شد.

وی توضیح داد: ویروس کرونا سراسر کشور ما را درگیر نموده و دچار یک شرایط سخت شده ایم.

یانتبلیدزه گفت: پس از رقابت های قهرمانی اروپا ما چهار اردوی تمرینی برگزار کردیم و همه چیز خوب بود، اما در آخرین اردوی ما در باکوریانی نزدیک به 10 نفر از اعضای تیم از جمله کشتی گیران، دستیار من، پزشک و ماساژور آلوده به ویروس کرونا شدند و من نیز مشکوک به ابتلا به این ویروس هستم که باید آزمایش مجدد بدهم.

وی در خصوص ویروس کرونا گفت: افراد جوان و ورزشکار به راحتی کرونا را تحمل می نمایند، اما بستگی دارد به چه مقدار ویروس وارد بدن شده باشد و این امکان وجود دارد که ورزشکاران نیز به سختی به این بیماری مبتلا شوند.

سرمربی تیم کشتی آزاد گرجستان در خصوص 4 سهمیه باقی مانده المپیک این کشور گفت: ما در اوزان 125 و 97 کیلوگرم توسط پتریاشویلی و اودیکادزه صاحب سهمیه شده ایم و در اوزان دیگر باید سهمیه را کسب کنیم و کشتی گیران خوبی نظیر ولادمیر خنچیگاشویلی در وزن 65 کیلوگرم، آوتاندیل کنتچادزه در وزن 74 کیلوگرم، و مارساگیشویلی و امیناشویلی در وزن 86 کیلوگرم را در اختیار داریم و فقط در سبک وزن (57 کیلوگرم) هنوز نفر ما تعیین نشده است.

وی در سرانجام اعلام نمود: در سرانجام آذرماه برگزاری مسابقات قهرمانی گرجستان را در نظر داریم که امیدوارم تا آن موقع هم کشتی گیران بیمار و هم نفرات سالم بتوانند به آمادگی لازم برای حضور در این مسابقات دست یابند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1397

به "گرجستان در جام جهانی کشتی آزاد شرکت نمی کند، یانتبلیدزه: ویروس کرونا از تیم ما جلوتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرجستان در جام جهانی کشتی آزاد شرکت نمی کند، یانتبلیدزه: ویروس کرونا از تیم ما جلوتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید