تغییر دوباره محل برگزاری جام جهانی شمشیربازی

به گزارش مجله آراد، جام جهانی شمشیربازی که به دلیل شیوع بیماری کرونا از پادووا ایتالیا به کرواسی منتقل شده بود بار دیگر به همین دلیل با تغییر مکان روبرو شد.

تغییر دوباره محل برگزاری جام جهانی شمشیربازی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، مسابقات جام جهانی شمشیربازی پادووا ایتالیا به دلیل شیوع بیماری کرونا به کشور کرواسی واگذار شده بود، این بار نیز به همین دلیل لغو و در کشور آلمان برگزار می شود.

سه شمشیرباز کشورمان علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی که پس از کسب سهمیه در کشور لهستان مانده بودند روز سه شنبه به آلمان خواهند رفت.

مسابقات جام جهانی شمشیربازی آلمان روز جمعه در بخش انفرادی آغاز و روز یکشنبه هفته آینده در بخش تیمی به سرانجام خواهد رسید. با توجه به شرایط پیش آمده به احتمال زیاد پیمان فخری، سرمربی و مجتبی عابدینی، کاپیتان تیم شمشیربازی ایران نمی توانند تیم ملی را در این مسابقات همراهی کنند.

بازنگشتن سه ملی پوش کشورمان شمشیربازان و ماندن در اروپا و حضور آنها برای حفظ رنکینگ در مسابقات تدبیری بود که فدراسیون شمشیربازی با هماهنگی معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش انجام داد.

پیش از این کسب سهمیه تیم ملی شمشیربازی کشورمان با حضور چهار ورزشکار و به صورت تیمی برای اولین بار در المپیک 2020 توکیو قطعی شده و حضور شمشیربازان در این مسابقات به دلیل حفظ رنکینگ و جایگاه تیم در مسابقات المپیک لازم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 935

به "تغییر دوباره محل برگزاری جام جهانی شمشیربازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر دوباره محل برگزاری جام جهانی شمشیربازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید