ملی پوش واترپلو: صعود به المپیک هدف ما است، پا پس نمی کشیم

به گزارش مجله آراد، پیمان اسدی گفت: در یک سال گذشته یک هدف داشتیم و آن هم صعود به المپیک بود، برای رسیدن به این مهم برنامه ریزی نموده بودیم و به این آسانی پا پس نمی کشیم.

ملی پوش واترپلو: صعود به المپیک هدف ما است، پا پس نمی کشیم

ملی پوش واترپلو در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ملی اظهار کرد: از اواخر بهمن 1398 اردوهای تیم ملی واترپلو به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد. قبل از تعطیلی اردوها قرار بود تیم قزاقستان به عنوان قهرمان بازی های آسیایی راهی المپیک گردد. این درصورتی بود که المپیک و مسابقات انتخابی آن به تعویق نیفتد اما اکنون با تعویق مسابقات شرایط متفاوت خواهد شد.

وی اضافه نمود: اکنون فرصت زیاد است و مطمئنا مسابقات انتخابی المپیک در زمان دیگری برگزار خواهد شد. منتظریم ببینیم شرایط چه می گردد. در یک سال گذشته یک هدف داشتیم و آن هم صعود به المپیک بود. ما برای رسیدن به این مهم برنامه ریزی نموده بودیم اکنون هم به این آسانی پا پس نمی کشیم.

ملی پوش واترپلو در ادامه گفت: باید در آب تمرین کنیم اما به دلیل ویروس کرونا تمرینات ما تعطیل شده است. اکنون تمرینات بدنسازی و مقدماتی را در خانه انجام می دهیم و منتظریم ببینیم تکلیف چه می گردد. در آخرین جلسه اردوی تیم ملی به ما گفتند هر موقع شرایط به حالت عادی بازگشت دوباره تمرینات از سر گرفته خواهد شد. معین نیست که چه زمانی تمریناتمان از سر گرفته خواهد شد.

وی در خصوص مسابقات پیش روی خود گفت: ما برنامه های زیای داریم که باید بدنمان را برای آن ها آماده نگه داریم. مسابقات نیمه نهایی و نهایی لیگ و همچنین قهرمانی آسیا (آبان 99) را پیش رو داریم و باید برای این مسابقات خود را آماده نگه داریم. در خانه تمرین می کنیم تا ببینیم برنامه چه می گردد.

اسدی در ادامه گفت: اگر قزاقستان از آسیا به المپیک می رفت تیم های دیگر آسیایی باید به مسابقات انتخابی هلند که فروردین ماه بود می رفتند البته این مسابقات هم لغو شد. اکنون شرایط تیم های اروپایی و آمریکایی هم معین نیست. زمان زیادی تا المپیک مانده، تا تابستان سال بعد فرصت هست بنابراین مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد. انتخابی المپیک میان تیم ایران و قزاقستان و اگر هم چین بخواهد باید برگزار گردد. مطمئنا ما از خواسته خود پاپس نمی کشیم حتما می خواهسم در یک زمان مناسب در انتخابی شرکت کنیم.

وی در خاتمه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط نه تنها ما بلکه همه ورزشکاران حتی ورزشکارانی که سهمیه گرفتند نا معین است. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم تمرین در خانه است. امکان ورزش کردن در خارج از منزل را نداریم. باید آمادگی بدنی نسبی خود را حفظ کنیم تا دوباره شرایط عادی گردد و بتوانیم به اردوها بازگردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1062

به "ملی پوش واترپلو: صعود به المپیک هدف ما است، پا پس نمی کشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش واترپلو: صعود به المپیک هدف ما است، پا پس نمی کشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید