کرملین شایعاتی درباره همدستی در مسمومیت ناوالنی را رد کرد

به گزارش مجله آراد، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (سه شنبه) گفت، تشخیص شرایط و شرایط الکسی ناوالنی از سوی کلینیکی در آلمان مشخص نکرده که وی واقعا و به طور حتم مسموم شده باشد.

کرملین شایعاتی درباره همدستی در مسمومیت ناوالنی را رد کرد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اوایل امروز جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت، این اتحادیه خواستار تحقیقات مستقل درباره شرایط و شرایط الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه شد که هفته گذشته بر اثر آنچه گفته می شود مسمومیت بوده باشد، به کما رفت.

پسکوف با اشاره به شایعات درباره تبانی کرملین در احتمال مسمومیت ناوالنی گفت: این درست نیست و نمی توان آن را جدی گرفت.

پزشکان در کلینیک چریته در برلین گفته بودند که ناوالنی با مهارکننده های کولین استراز مسموم شده اما آزمایش های اجرا شده برای تشخیص علت دقیق این شرایط ادامه دارد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات مطرح شده از سوی متحدان ناوالنی مبنی بر اینکه آنها بر این باورند که کرملین و شخص پوتین مسئول این شرایط پیش آمده هستند، گفت: نمی توانیم چندان جدی با اتهاماتی که شما مطرح می کنید، رفتار کنیم. این اتهامات برخلاف حقیقت و مانند سر و صدای پوچ و بی فایده هستند.

وی ادامه داد: کرملین دلیلی برای انجام تحقیقات درباره اتهام مسمومیت ناوالنی ندارد و تنها زمانی دست به این تحقیق می زند که مسمومیت تایید شده باشد. همچنین کرملین این را نمی فهمد که چرا پزشکان آلمانی تنها با فرض اینکه این اپوزیسیون مسموم شده، درباره آن نتیجه گیری می کنند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1306

به "کرملین شایعاتی درباره همدستی در مسمومیت ناوالنی را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین شایعاتی درباره همدستی در مسمومیت ناوالنی را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید