چهار هزار مشترک سمنانی در طرح کاهش اوج مصرف تابستانه مشارکت می نمایند

به گزارش مجله آراد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: چهار هزار و 412 مشترک برای کاهش مصرف در اوج بار فصل تابستان تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

چهار هزار مشترک سمنانی در طرح کاهش اوج مصرف تابستانه مشارکت می نمایند

به گزارش جام آنلاین از سمنان، سید محمد موسوی زاده در نشست مدیریت مصرف که در راستای برنامه های گذر از پیک بار سال 1400 برگزار گردید بیان داشت: این تفاهم نامه ها در راستای اجرای طرح های پاسخگویی بار برای رعایت سقف درنظر گرفته شده از سوی مرکز کنترل شبکه و به منظور جبران محدودیت فراوری است.

وی بیان این که بازه زمانی این طرح از 15 خرداد لغایت 15 شهریور است گفت: مشترکانی که طی این مدت، با این شرکت همکاری نمایند، از پاداش تعرفه ای مناسب بهره مند می شوند و در صورت حساب برق مصرفی آنان اعمال خواهد شد.

وی توضیح داد: در بخش کشاورزی 2 هزار و 93 مشترک، ذخیره عملیاتی 14 مورد، کاهش اوج بار صنعتی 2 هزار و 33 مورد، در بخش مصرف سی ان جی 15 مورد، بخش های ادارات و تجاری 225 و مولدهای اضطراری 32 مشترک با این شرکت تفاهم نامه منعقد کردند و آماده همکاری در کاهش اوج مصرف بار تابستان هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این که مقدار کاهش بار قابل پیش بینی براساس تفاهم نامه های مورد اشاره، 62 مگاوات برآورد می گردد اضافه نمود: همکاری مشترکان کشاورزی 21 مگاوات، ذخیره عملیاتی 16، کاهش اوج بار صنعتی 20، بخش های سی ان جی، ادارات و تجاری هر کدام یک و همکاری مولدهای برق اضطراری سه مگاوات پیش بینی می گردد.

در این نشست درخصوص شناسایی و جمع آوری سریع دستگاه های استخراج رمزارزهای غیرمجاز، مدیریت بار در حوزه های صنعتی و کشاورزی، کنترل مصرف ادارات، برنامه ریزی صحیح و دقیق خاموشی ها بحث و گفتگو و تصمیم گیری شد.

76.19 درصد مشترکان استان سمنان مربوط به تعرفه خانگی، 5.99 درصد عمومی، 1.75 درصد کشاورزی ، 1.42 درصد صنعتی ، 14درصد تجاری و بقیه هم مربوط به بخش 0.59 درصد روشنایی معابر است.

حدود 400 هزار مشترک برق از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بهره مند هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1828

به "چهار هزار مشترک سمنانی در طرح کاهش اوج مصرف تابستانه مشارکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار هزار مشترک سمنانی در طرح کاهش اوج مصرف تابستانه مشارکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید