مقاصد گردشگری ارزان آسیا برای سفر تابستان

به گزارش مجله آراد، جالب است به شما بگویم بسیاری از زوج های جوان برای سفر ماه عسل خود، این جزایر زیبای مالدیو را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می نمایند.

مقاصد گردشگری ارزان آسیا برای سفر تابستان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا از اصفهان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تعطیلات تابستان بهترین فرصت برای رفتن به سفرهای خارج از کشور است. چه خوب که به مقاصدی با فرهنگ های متفاوت سفر کنیم تا هم فال باشد و هم تماشا. با دیدنی هایی که برای سفرهای خانوادگی هم مناسب باشد و خاطراتش فراموش نشدنی. پس بار سفرتان را ببندید و با این مطلب بهترین مکان ها را برای سفر تابستانی تان انتخاب کنید.

جزیره بالی در اندونزی

این روزها کمتر کسی را خواهید یافت که نام جزیره بالی به گوشش نخورده باشد. وصف زیبایی خارق العاده این مکان توریست پذیر، به همه رسیده است. این جا از برترین مقاصد گردشگری آسیایی در تابستان به شمار می رود. مکان های تفریحی مناسب برای خانواده ها دارد. پوشش گیاهی خاص، رودها و آبشارهای خیره نماینده مزارع پلکانی منحصربه فرد و هتل های نه چندان گران قیمت از ویژگی های جزیره بالی محسوب می گردد.

مالدیو اقیانوس هند

جزایر مالدیو یکی از مقاصد گردشگری ایده آل و کامل برای سفر تابستان است. جالب است به شما بگویم بسیاری از زوج های جوان برای سفر ماه عسل خود، این جزایر زیبا را به عنوان مقصد سفر انتخاب می نمایند. هر آنچه که از یک جزیره استوایی انتظار دارید، از آب های زلال، سواحل شنی سفید، درختان نخل، روزهای گرم و آفتابی و موقعیت های عالی برای غواصی، در اختیارتان می گذارد. بسیاری افراد فکر می نمایند که مالدیو یک مقصد گردشگری گران است اما به منظور رونق صنعت گردشگری، مهمان خانه های ارزان زیادی در مالدیو ساخته شده اند.

تایلند

بانکوک پایتخت تایلند و یکی از مقاصد گردشگری مهم این کشور است. هرچند جزایر شگفت انگیز سیمیلان، کولانتا، کو آداگ و… نیز می تواند مکان مناسبی برای سفرهای تابستانی باشد. خیابان های شلوغ و پرهیاهو دیگر نشانه های این کشور نیستند بلکه تفریحات آبی بیشمار، غواصی، ماهیگیری، شنا، قدم زدن در ساحل و امکانات تفریحی عالی مکان مناسبی برای خانواده ها و بچه ها آن ها است.

کانال های آبی، موزه پزشکی، کاخ بزرگ بانکوک، معابد باشکوه، صومعه هایی که می توانید در آن به مدیتیشن بپردازید، جشن آب بازی تایلند از بیشترین تفریحات مورد علاقه گردشگران در این کشور است.

ارمنستان

از نزدیک ترین مقاصد گردشگری در جوار ایران است و پر از جاذبه های فرهنگی و تاریخی. بیشتر گردشگران در فصل تابستان به این کشور توریستی سفر می نمایند. فرهنگ بسیار نزدیکی با ایرانیان دارد. بهترین جمله ای که برای توصیف این کشور می توان گفت اینکه؛ هنوز هم سفر به ارمنستان برای ما گران تمام نمی گردد. دشت های پرگل، رودخانه های فصلی، جنگل های انبوه و طبیعت غرق در مه، کلیساهای بی همتا و بناهای تاریخی باشکوه همه و همه از زیبایی هایی است که ارمنستان را مقصد مهم گردشگری در تابستان نموده است.

هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از بهترین مقاصدگردشگری آسیا برای گذراندن تعطیلات است. شاید باورتان نگردد که از 10 سایت گردشگری حداقل 8 تای آن ها هنگ کنگ را به عنوان مقصدی برای سفرهای تابستانی معرفی نموده اند. شهری سرزنده، بازارهای باورنکردنی و غذاهای خوشمزه در این شهر واقع شده است. جزایر دیدنی ، پارک ها و سواحل زیبا، صومعه پو لین و بودای بزرگ، جزیره لانتائو و ده ها سرگرمی تفریحی نقاط جذابی هستند فوق العاده برای تعطیلات خاطره انگیز تابستان.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 734

به "مقاصد گردشگری ارزان آسیا برای سفر تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد گردشگری ارزان آسیا برای سفر تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید