چرا سود سهام عدالت کم واریز شد؟ ، سود بعضی سهامداران در اختیار بانک

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، پرونده واریز سود سهام عدالت تا ساعتی دیگر بسته می گردد و به گفته مسئولان همه سهامدارانی که اطلاعات حساب خود را ثبت نموده اند سود خود را می گیرند.

چرا سود سهام عدالت کم واریز شد؟ ، سود بعضی سهامداران در اختیار بانک

واریز سود پس از ماه های انتظار در دو مرحله پرداخت شد. مرحله اول چند روز مانده به سرانجام اسفند سال گذشته واریز شده است. واریز مرحله دوم آن از دو روز قبل آغاز شده و تا ساعت 24 امشب ادامه دارد.

به گفته مهدی نعمتی، عضو کمیته اطلاع رسانی سهام عدالت واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا سرانجام امروز سه شنبه 15 تیر ماه به سرانجام می رسد.

چرا کم واریز شد؟

با این که واریزی ها عملا تمام شده است اما بسیاری از سهامداران نسبت به مبلغ واریزی معترض هستند. آنها پولی که در دو روز گذشته به اسم مرحله دوم سود سهام عدلت گرفته اند را با پولی که در مرحله اول دریافت نموده اند مقایسه می نمایند و می گویند مبلغ کمی برایشان واریز شده است.

من الان سهام یک تومنی دارم هیچی هم ازش نفروحتم برام76هزار ریختن

برای ما76هزار تومن ریختن سهام یک میلیونی بود هیچی هم نفروختیم

سود سهام ما که532تومنی هستیم مرحله اول اسفند ماه 99تومان بود که نمی دونم چرا 85.واریز شد.نصفش موند اینور سال که 79تومن قراربود بریزن به حساب که اونم 65واریرشد نمی دونم مشکل کجاست که کامل واریز نشده نه برای من نه اعضای خانواده

در مرحله دوم به دلیل این که بعضی از شرکت ها سهم خود را پرداخت ننموده اند همه مبلغ پرداخت نشد. در واقع به جای 50 درصد دوم، 40 درصد پرداخت شده، یعنی در مجموع هر سهامدار 90 درصد از مبلغ سود خود را گرفته است.

10 درصد به جای مانده هم به صورت سهام اختصاص داده می گردد.

بانک سود سهام عدالت را واریز نمی کند؟

بعضی دیگر از سهامداران هم می گویند هیج گونه دریافتی نداشته اند و گفته شده که سود سهامشان به بانک ارسال شده است. آیا سود سهام در بانک ها بلوکه شده است؟ زمان واریز سود تمدید می گردد؟

برای منم تو سامانه نوشته ارسال به بانک

زده ارسال به بانک یعنی الان اون که پولمو نمیده بانکه؟

دفعات قبل برای من سود به همین حساب اعلام شده واریز شده و مسئله ای هم نبوده … این نوبت، مسیج اومده که سود سهام واریز شده اما وقتی حساب بانکی رو چک میکنم . هیچ مبلغی به حساب نیومده . دلیلش چیه

مرحله اول سود برام واریز شده و شماره شبام هیچ مسئله ای نداره الانم تو سامانه نوشته ارسال به بانک…دوستان این میدونید یعنی چی؟؟ چطوری میشه پیگیری کرد؟

برای اطلاع از شرایط جاماندگان روی لینک جاماندگان سود سهام عدالت چه می شوند؟ کلیک کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1871

به "چرا سود سهام عدالت کم واریز شد؟ ، سود بعضی سهامداران در اختیار بانک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا سود سهام عدالت کم واریز شد؟ ، سود بعضی سهامداران در اختیار بانک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید