پویش مردمی #در-حسرت-اربعین 300هزار تایی شد

به گزارش مجله آراد، پویش #در-حسرت-اربعین تا به این لحظه بیش از 180 هزار امضا جمع آوری کرده است و این اسامی ثبت شده، به مسئولین عتبه حسینی تقدیم خواهد شد تا در حرم اباعبدالله (ع) ثبت شود.

پویش مردمی #در-حسرت-اربعین 300هزار تایی شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، در روزهای اخیر، پویشی در فضای مجازی با #در-حسرت-اربعین براه افتاده که طی آن، کاربران فضای مجازی، با امضای یک پتیشن(بیانیه) ضمن بیان دلتنگی و حسرت از عدم توفیق شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، ابراز امیدواری می کنند که در سال آینده، با رفع شدن بحران کرونا، دوباره توفیق حضور در این رویداد بزرگ را پیدا کنند.

در سایت این پویش چنین آمده است:

هرسال با اینکه دلتنگی از اولین روز بعد بازگشت از سفر اربعین به گلویمان چنگ می انداخت، اما دلهره ها از اول محرم شروع می شد. دغدغه گذرنامه و ویزا و مرخصی و دعوت. روزشماری و ساعت شماری و دقیقه شماری و حتی لحظه شماری برای اینکه اسم مان وارد فهرست زائران اربعین ارباب شود؛ زائران سفر تجدید بیعت، زائران سفر لبیک یا حسین، زائران سفر بابی انت و امی و اهلی و مالی.

امسال، اما این دلهره چند ماهی می شد که سایه سنگینش بر شانه هایمان بود و عاقبت هم شد آنچه نباید می شد: ویروس کرونا مرز های منتهی به جاده بهشتی مشایه را به روی مان بست و ما ماندیم جامانده و وامانده و درمانده.

هر سال دست هم را می گرفتیم که جامانده بینمان نباشد و امسال شانه هم را می فشاریم از این رنج و حسرت مشترک. هرچند امید پررنگی در دل هایمان هست که با نابودی کامل این ویروس منحوس، سال آینده بار دیگر دست در دست هم و قدم به قدم هم پای هم، پا در این خاک-راه آسمانی خواهیم گذاشت، اما امسال هم با امضا کردن این پویش، نام خود را در فهرست عشاق الحسین به یادگار ثبت می کنیم؛ فهرستی که با عنایت و امضای خود ارباب سال آینده نامش تغییر خواهد کرد به زوارالحسین انشاالله.

بنابر این گزارش، پویش #در-حسرت-اربعین تا به این لحظه بیش از 300 هزار امضا جمع آوری کرده است و این اسامی ثبت شده، به مسئولین عتبه حسینی تقدیم خواهد شد تا در حرم اباعبدالله (ع) ثبت شود.

جاماندگان اربعینی می توانند با مراجعه به آدرس www.jamandeha.ir در فهرست عشاق الحسین ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1382

به "پویش مردمی #در-حسرت-اربعین 300هزار تایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش مردمی #در-حسرت-اربعین 300هزار تایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید