پمپئو، روسیه را عامل حملات سایبری به آمریکا معرفی کرد

به گزارش مجله آراد، وزیر خارجه آمریکا معتقد است روسیه در حملات سایبری که نهاد های دولتی این کشور را هدف قرار داد، نقش داشته است.

پمپئو، روسیه را عامل حملات سایبری به آمریکا معرفی کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از پایگاه الجزیره، وزیر خارجه آمریکا، مسکو را به دست داشتن در حملات سایبری اخیر علیه واشنگتن متهم کرد.

مایک پمپئو روز شنبه اعلام کرد کوشش قابل توجهی برای استفاده از یک قطعه نرم افزار شخص ثالث برای تعبیه کد در داخل سیستم های دولت آمریکا انجام شد.

وزیر خارجه آمریکا بدون ارائه مستنداتی در اثبات ادعاهایش گفت: کوشش بسیار چشمگیری اجرا شده و من فکر می کنم در این مورد اکنون کاملاً واضح است که روسیه در پشت حملات گسترده سایبری به ایالات متحده واقع شده است.

روسیه با رد تمامی این اتهامات اعلام کرد که هیچ مدرکی در اثبات ادعای حمله هکر های روسی به سیستم های رایانه ای آمریکا ارائه نشده است.

بنا به گزارش رسانه های آمریکا، یکشنبه گذشته یک گروه هکری حملات سایبری گسترده ای را با پشتیبانی یک قدرت خارجی به نهاد های آمریکایی صورت داده و داده های چندین سازمان دولتی را به سرقت بردند. گفته می گردد طی هفته اخیر ده ها حمله سایبری علیه نهادهای حساس آمریکا از جمله وزارت خزانه داری، وزارت امنیت داخلی و مراکز هسته ای این کشور صورت گرفته که مقامات آمریکا را به شدت نگران نموده و احتمالا در این حملات اطلاعات بسیار مهمی به سرقت رفته است. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1507

به "پمپئو، روسیه را عامل حملات سایبری به آمریکا معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپئو، روسیه را عامل حملات سایبری به آمریکا معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید