پل طبیعت ؛ راهنمای گردشگری در تهران

به گزارش مجله آراد، پل طبیعت تبدیل به یکی از نمادهای شهر تهران شده است. این پل سه طبقه دارد و برای عبور پیاده ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

پل طبیعت ؛ راهنمای گردشگری در تهران

مخاطبان سایت تریپ ادوایزر، یعنی گردشگران بین المللی، پل طبیعت را به اسم دومین جاذبه توریستی تهران انتخاب نموده اند. این پل تبدیل به یکی از نمادهای شهر تهران شده است. این پل سه طبقه دارد و برای عبور پیاده ها مورد استفاده قرار می گیرد. پل طبیعت از روی عظیم راه مدرس عبور می نماید و در سمت شرق آن بوستان طالقانی واقع شده است و در سمت راست آن بوستان آب و آتش. این پل به این ترتیب این دو بوستان را به هم وصل می نماید.

لیلا عراقیان طراحی و معماری این پل را به عهده داشته است. او مدرک لیسانس معماری را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت نموده و کارشناسی ارشدش را در دانشگاه بریتیش کلمبیا گذرانده است. او در سال 1387 و در 25سالگی در مسابقه طراحی پل طبیعت شرکت کرد و طرحش برگزیده شد. افتتاح این پل در 20 مهر سال 1393 بود. عظیم راه های مهم تهران، مانند مدرس، همت، حقانی و رسالت از بالای این پل قابل تماشا هستند.

یکی از کاربران یونانی سایت تریپ ادوایزر درباره این پل نوشته است: این پل از روی یک عظیم راه عبور می نماید و روی آن پر از افرادی است که ورزش می نمایند، به پیک نیک آمده اند یا این که بیرون آمده اند. بعلاوه چند کافه و رستوران هست که می توانید در آنها استراحت کنید و غذایی مصرف کنید یا چای ایرانی بنوشید. معماری این پل بسیار مجذوب کننده است.

یک کاربر فنلاندی هم نوشته است: این جا مانند اتاق پذیرایی بسیاری از تهرانی هاست. اگر چهره تان خارجی است آماده آن باشید که با بعضی از تهرانی ها گپ و گفتی داشته باشید. این پل دو لایه دارد و اگر فرصتش را دارید، حتما پس از غروب آفتاب به آن جا بروید.

یک کاربر انگلیسی اما نظری منفی دارد: این جا جایی برای راه رفتن است. هیچ چیز خاصی ندارد. تنها می توانید شهر را ببینید که از برج میلاد هم می توانید این کار را بکنید. معماری اش بسیار ضعیف است و فلزات بسیار زیادی در آن به کار رفته که زمانی که می خواهید عکس بگیرید دیدتان را می گیرد. فاصله آن تا ایستگاه مترو هم بسیار دور است.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 29 مرداد 1400 بروزرسانی: 29 مرداد 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1886

به "پل طبیعت ؛ راهنمای گردشگری در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل طبیعت ؛ راهنمای گردشگری در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید