پرواز از کشور انگلستان تا 14 دی ماه ممنوع است، مسافران می توانند بهای بلیت پروازهای کنسل شده را کامل دریافت نمایند

به گزارش مجله آراد، در میان خبرهای خوبی که در دنیا درباره تزریق نخستین واکسن تایید شده کرونا در انگلستان و انتقال آن به بسیاری از کشورها منتشر شد، شیوع ویروس جهش یافته کرونا در انگلستان شک جدیدی به کشورهای دنیا وارد شده و به همین دلیل بسیاری از آن ها پروازهای خودشان را به مقصد و از مبدا انگلستان لغو کردند تا از ورود این ویروس جهش یافته به کشورشان جلوگیری نمایند که البته ایران نیز تقریبا از 10 روز گذشته پروازهای انگلستان را به مدت دو هفته تعلیق کرد.

پرواز از کشور انگلستان تا 14 دی ماه ممنوع است، مسافران می توانند بهای بلیت پروازهای کنسل شده را کامل دریافت نمایند

ابوالقاسم جلالی - معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری- در این باره اظهار کرد: در حال حاضر فعلا پرواز از کشور انگلستان تا 14 دی ماه ممنوع بوده که اگر ستاد ملی مقابله با کرونا در خواست کند، تعلیق آن تمدید خواهیم شد چرا که سلامت مردم برای ما از هر چیزی مهمتر است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا بهای بلیت پروازهای لغو شده به مردم بازگردانده خواهد شد یا خیر؟ نیز شرح داد: مسافران می توانند بهای بلیت پروازهای کنسل شده را کامل دریافت نمایند و هیچ جریمه ای متوجه مسافر نخواهد شد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان دستگاه ناظر بر اجرای قوانین و ضوابط و استیفای حقوق مردم نظارت خواهد نمود، درباره آخرین شرایط و آمادگی ایرلاین ها برای واردات واکسن کرونا، اضافه کرد: هیچ مسئله و مسئله ای برای واردات واکسن کرونا نداریم و اگر ستاد ملی مقابله با کرونا یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخواهد واکسن کرونا را از هر مقصدی وارد کند، با ایرلاین هایی که امکانات حمل این واکسن را داشته باشند هماهنگ و برنامه ریزی خواهد شد.

جلالی گفت: به عنوان مثال اگر بخواهند واکسن کرونا را از مقاصد و کشورهای اروپایی وارد نمایند این موضوع را با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در میان می گذارند و این ایرلاین هیچ مسئله ای برای پرواز به این مقاصد و واردات واکسن کرونا ندارد و هواپیماهای آن نیز آمادگی کامل برای اجرای این ماموریت مهم را دارند.

منبع: گردشبان
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1541

به "پرواز از کشور انگلستان تا 14 دی ماه ممنوع است، مسافران می توانند بهای بلیت پروازهای کنسل شده را کامل دریافت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز از کشور انگلستان تا 14 دی ماه ممنوع است، مسافران می توانند بهای بلیت پروازهای کنسل شده را کامل دریافت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید