شگفتی های اسرارآمیز اروپا و آمریکا برای بچه ها

به گزارش مجله آراد، پیشنهادهای فوق العاده ای برای سفر خانوادگی با بچه ها به نقاط بی نظیر در قاره اروپا و آمریکا داریم. سفرهای خاطره انگیز جزیی جدانشدنی از کودکی ما را تشکیل می دهند؛ اگر دلتان می خواهد بچه ها شما هم جادوی سفر را تجربه نمایند، می بایست آنها را به یکی از نقاطی که در این نوشتار به شما معرفی می کنیم، ببرید. در این فهرست، از یخچال های طبیعی تا آتشفشان ها، دایناسورها تا کاراکترهای دیزنی و چیزهای تماشایی دیگری وجود داشته که کودک شما می بایست حتما قبل از عظیم شدن آنها را ببیند و تجربه کند. با ما همراه باشید تا این نقاط جادویی را بشناسید.

شگفتی های اسرارآمیز اروپا و آمریکا برای بچه ها

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

ساحل وایکیکی Waikiki Beach در هاوایی

ساحل وایکیکی به لطف آب های گرم، کم عمق و آرامی که دارد، یک مکان عالی و درجه یک برای یاد دریافت اولین درس های موج سواری بشمار می رود. بویژه محیطی زیبا، عالی و امن برای بچه ها و تجربه موج سواری آنها محسوب می شود. می توانید در یکی از کلاس های موج سواری در مقابل مجسمه دوک کاهاناموکو Duke Kahanamoku ثبت نام کنید. این قهرمان اهل هاوایی، ورزشکار مرد رشته شنا اهل کشور ایالات متحده آمریکا بوده و پدر موج سواری مدرن بشمار می رود یا می توانید در یکی از مدارس موج سواری محلی مانند بیگ ویو دیو Big Wave Dave و سرفر گرل آموزشگاه Surfer Girl Academy به یادگیری این ورزش مفرح مشغول شوید. هتل هیات پلیس وایکیکی بیچ Hyatt Place Waikiki Beach با امکان حمل و نقل فرودگاهی خود، استخر بسیار عالی و صبحانه رایگانی که ارائه می نماید، بهترین و پر آسایش ترین مرکز اقامتی این منطقه بشمار می رود. هتل آکوآ اواسیس Aqua Oasis که از ساحل کمی دورتر است، هتلی کوچک و بسیار زیبا بوده که اقامتی عالی را برای شما و بچه ها فراهم می آورد.

پارک ملی یوسمیت Yosemite National Park در کالیفرنیا

پارک ملی یوسمیت یک منطقه بسیار زیبا با مناظر فوق العاده است. آبشارهای خروشان را در فصل بهار و اوایل تابستان و صخره های شیبدار گرانیتی باشکوهی که در همه جا دیده می شوند را تصور کنید. می توانید با وسایل نقلیه خطی رایگان در اطراف دره یوسمیت Yosemite Valley به گشت و گذار مشغول شوید؛ در این دره نقاط مشهوری مانند هف دام Half Dome، ال کاپیتان El Capitan و آبشارهای یوسمیت Yosemite Falls قرار گرفته اند. در طول جهت می توانید هر زمان که بچه ها شما دوست داشته باشند یا خودتان صلاح بدانید، پیاده و دوباره سوار شوید. یک نصفه روز را به کوهنوردی و تپه نوردی در جهت میست Mist Trail و در کنار آبشارهای باشکوه ورنال Vernal Falls اختصاص دهید و 600 پله گرانیتی را رو به بالا بپیمایید. البته، بخاطر داشته باشید که حتما می بایست یک لباس یا کاپشن ضد آب بر تن داشته باشید. شهر کوهستانی جذاب ماموت لیکس Mammoth Lakes می تواند یک محل اقامت عالی برای گشت و گذار در پارک ملی یوسمیت Yosemite National Park باشد و برای اقامت می توانید مرکز اقامتی جونیپر اسپرینگز Juniper Springs Resort یا ویلج لاج Village Lodge را انتخاب کنید.

بنای یادبود و موزه یازده سپتامبر National 9/11 Memorial & Museum در نیویورک

اگر بچه ها شما درباره فاجعه تروریستی یازدهم سپتامبر شنیده باشند، از بازدید از بنای یادبود و موزه یازده سپتامبر National 9/11 Memorial & Museum بسیار لذت خواهند برد. بهتر است روز خود را با بازدید از بنای یادبود و موزه یازده سپتامبر National 9/11 Memorial & Museum آغاز کنید؛ ورودی این مجموعه رایگان بوده و نمایشگاه های آن به سه بخش تقسیم می شوند: قبل از یازده سپتامبر؛ در طول یازده سپتامبر و بعد از یازده سپتامبر. در این موزه یک راهنمای قابل دانلود رایگان وجود دارد که در خصوص بازدید از این مجموعه بهمراه بچه ها هدایت هایی ارائه می دهد. سپس، می توانید در پارک بتری Battery Park سوار قایق های مسافربری شوید و به بازدید از مجسمه آزادی Statue of Liberty بروید. هتل میلنیوم هیلتون نیویورک داون تاون Millennium Hilton New York Downtown نزدیکترین هتل به مرکز تجارت جهانی و بنای یاد بود آن است. هتل وال استریت این Wall Street Inn نیز یک هتل عالی بوده که در آن اینترنت وای فای و صبحانه به طور رایگان ارائه می شود.

مزرعه پلیموت Plimouth Plantation در ماساچوست

بازدید از مزرعه پلیموت Plimouth Plantation مانند این است که به دهه 1620 و زمانیکه زائران از انگلستان به این منطقه آمده بودند، قدم گذاشته باشید. نگاه به صخره پلیموت Plymouth Rock جایی که استعمارگران برای اولین بار پایشان را به خاک قاره آمریکا گذاشتند، بیاندازید. بازیگرانی در این منطقه موجود هستند که آن موقع را بازسازی می نمایند. به وامپانوآگ هوم سایت Wampanoag Homesite بروید و در خصوص آشپزی بومیان آمریکا، صنایع دستی و فرهنگ آنها بیاموزید. از آسیاب بادی پلیموت Plimoth Grist Mill که در آن نزدیکی است، دیدن کنید و طرز تهیه آرد ذرت را یاد بگیرید و حتی در صورت دلخواه آرد بخرید. هتل پیلگریم سندز Pilgrim Sands دارای مناظر زیبا از مزرعه پیلموت Plimouth Plantation و منظره خلیج وارن Warren Cove است. در ماه های سرد سال، بهتر است به هتل هیلتون گاردن این پلیموت Hilton Garden Inn Plymouth که دارای یک استخر عالی سرپوشیده بوده، بروید.

تنریف Tenerife در جزایر قناری

تنریف Tenerife که یکی از جزایر قناری Canary Islands بشمار می رود، صندلی پارک آبی شماره یک قاره اروپا، پر بازدیدترین پارک ملی اسپانیا و سواحل فوق العاده عالی با شن های منتقل شده از صحراست. به پارک سیام Siam Park که به عنوان بهترین پارک آبی اروپا شناخته شده، بروید. در این پارک آبی خارق العاده می توانید سوار سرسره ای شوید که در یک استخر پر از کوسه فرو می رود یا در عظیمترین استخر موج دار جهان به کسب آرامش بپردازید. برای قایق سواری و غواصی به لوس جیگانتس Los Gigantes بروید. همچنین، می توانید از لورو پارک Loro Parque که به عنوان بهترین باغ وحش جهان شناخته شده، بازدید کنید یا برای تماشای آتشفشان سری به پارک ملی تیده Teide National Park بزنید. هتل ایبرو استار آنتلیا Iberostar Anthelia که بین پارک سیام Siam Park و ساحل واقع شده، بوفه صبحانه رایگان و کلوب بچه ها دارد. البته در صورت دلخواه می توانید از آپارتامنتوس کازابلانکا Apartamentos Casablanca یک آپارتمان همراه با استخر اجاره کنید.

سنت لوسیا St Lucia در کارائیب

تنها آتشفشان جهان که از طریق خودرو قابل دسترسی است، در سنت لوسیا واقع شده است. یک خودرو کرایه کنید و به سمت دهانه آتشفشان بروید. بعد از تپه نوردی در اطراف چشمه های آبگرم لاسوفرییر ووکینو La Soufriere Volcano به بچه ها خود اجازه دهید در حمام گل آن منطقه به یکدیگر و به شما گل پرتاب نمایند. می توانید در آب های معدنی زیر آبشار به استراحت مشغول شوید. بچه ها شما می توانند در لاورز راک Lovers Rock که بخشی از فیلم محبوب دزدان دریایی کارائیب است، به شنا مشغول شوند. مرکز اقامتی ماریگوت بی اند مارینا Marigot Bay Resort and Marina دارای برنامه فعالیتی ویژه بچه ها بوده و به ازای هفت شب اقامت، می توانید چهار ساعت پرستاری رایگان از بچه ها داشته باشید.

پارک های ملی و ایالتی ردوود Redwood National and State Parks در کالیفرنیا

این پارک صندلی بلندترین، زیباترین و باشکوه ترین درختان روی سیاره زمین است. در جهت چند کیلومتری لیدی برد جانسن Lady Bird Johnson که مملو از درختان غول پیکر سکویا است و بعضی از آنها 2000 سال قدمت دارند، قدم بزنید. بچه ها شما می توانند از درون درختان عظیم توخالی عبور و میان آنها بازی نمایند. سپس، می توانید جهت رو به آبشار تریلیوم Trillium Falls را بپیمایید. اگر بین ماه های دسامبر و آوریل در جهتهای ساحلی قدم بزنید ممکن است بتوانید نهنگ ها را تماشا کنید. بچه ها شما مسلما از مشاهده این موجودات زیبا و استثنایی خشنود خواهند. هتل بست وسترن پلاس نورث وودز این Best Western Plus Northwoods Inn دقیقا در کنار اتوبان ردوود Redwood Highway قرار گرفته و صبحانه آن رایگان است. مرکز اقامتی ویو کرست لاج View Crest Lodge دارای کلبه های دنج بوده که آنها را با حدود 200 دلار به ازای هر شب اجاره می دهد.

پارک ملی گرند کنیون Grand Canyon National Park در آریزونا

دره گرند کنیون Grand Canyon نزدیک به 450 متر طول و در بعضی نقاط بیش از 1800 متر عمق داشته و صخره های آن میلیون ها سال قدمت دارند. می توانید از برایت انجل Bright Angel در مرکز بازدیدنمایندگان دوچرخه کرایه کنید و در امتداد ساوث ریم South Rim به دوچرخه سواری مشغول شوید یا در تورهای رایگان کوهنوردی در کنیون شرکت کنید. اگر دلتان می خواهد با قاطر به گشت و گذار در این منطقه کوهستانی مشغول شوید، بهتر است حداقل یک سال قبل، تور ویژه قاطر سواری را رزرو کنید. گرند هتل Grand Hotel در گرند کنیون تنها 1.7 کیلومتر تا ورودی محبوب ساوث ریم South Rim فاصله دارد. شما همچنین می توانید در ته کنیون و در منطقه تاریخی فانتوم رنچ Phantom Ranch یک کابین کرایه کنید.

پارک ملی یلو استون Yellowstone National Park در مونتانا و آیداهو

پارک ملی یلو استون اولین پارک ملی آمریکا بشمار می رود و دارای بیشترین تمرکز و تعداد آبفشان ها در جهان است. به بازدید از اولد فیث فول Old Faithful که بخار آب را هر 90 دقیقه به آسمان شلیک می نماید، بروید و سپس به سایر آبفشان های این منطقه مراجعه کنید؛ همچنین، گودال های گل و چشمه های آب گرم چند رنگ که همگی در نزدیکی یکدیگر واقع شده اند. گاومیش های آمریکایی، الک ها، خرس ها، گرگ ها و گوسفند های عظیم شاخ در این منطقه در حال زیست و رفت و آمد هستند. در زمستان دست بچه ها خود را بگیرید و آنها را به اولین تور اسنوکوچ snowcoach زندگیشان ببرید. در فصل تابستان می توانید در پارک ماجراجویانه زیپ لاین Zipline Adventure Park واقع در غرب یلو استون Yellowstone از طریق زیپ لاین در هوا پرواز نموده و بهمراه بچه ها خود مناظر زیبا را از زاویه بالا تماشا نمایید. مرکز اقامتی سامیت Summit در بیگ اسکای Big Sky دقیقا در کنار این پارک عظیم واقع شد. اگر به گزینه هایی با سبک روستایی تر علاقه دارید، می توانید چیکو هات اسپرینگز Chico Hot Springs را انتخاب کنید.

موزه ملی بازی Strong National Museum of Play در نیویورک

موزه ملی بازی Strong National Museum of Play برای این افتتاح شده که هر چیز و هر فعالیت محبوب بچه ها را در بر داشته باشد. در نمایشگاه قهرمانان کتاب های مصور آمریکایی American Comic Book Heroes در این موزه، انواع ابرقهرمانان مشهور را ببینید؛ همچنین می توانید در سرزمین ماجراجویی و مطالعه Reading Adventureland در میان عظیمترین کتاب سه بعدی جهان قدم بزنید. از سالن اسباب بازی های مشهور Toy Halls of Fame دیدن نموده و در بخش ای گیم روولوشن eGameRevolution انواع بازی های تاریخ بازی های ویدیویی را بازی کنید. در هتل تازه بازسازی شده هیات ریجنسی روچستر Hyatt Regency Rochester که تنها به اندازه 5 دقیقه رانندگی یا یک پیاده روی کوتاه از موزه فاصله دارد، یک اتاق رزرو کنید. دابل تری DoubleTree از مجموعه هیلتون هتل روچستر Hilton Hotel Rochester یک هتل خانوادگی دیگر بوده که یک استخر سرپوشیده عظیم دارد و هیلتون گاردن این روچستر یونیورسیتی و مدیکال سنتر Hilton Garden Inn Rochester University & Medical Center که به مجموعه خرید کالج تاون College Town متصل بوده، یک هتل خانوادگی عالی بشمار می رود.

منطقه برفی اسنومس اسپن Aspen Snowmass در کلرادو

منطقه برفی اسنومس اسپن Aspen Snowmass بین چهار کوه مختلف واقع شده و برای همه علاقمندان به اسکی و اسنوبورد چیزی برای ارائه کردن دارد. ابتدا در برنامه ویژه بچه ها Very Important Kids Snowmass ثبت نام کنید تا برنامه و تورهای روزانه این مرکز برای بچه ها را تجربه نمایید. سپس، می توانید بچه ها بین دو تا چهار سال خود را در مرکز ماجراجویی تری هاوس کیدز Treehouse Kids Adventure Center بگذارید تا در آنجا آموزش ببینند و با بچه ها عظیمتر یا فرزندان نوجوان خود به کمپ اسپن Camp Aspen بروید. در هنگام بعدازظهر می توانید به اسکی کردن، تیوب سواری یا شرکت در تورهای مختلف مشغول شوید. در نهایت، روز خود را با یک شام خانوادگی در یک کابین دورافتاده بگذرانید. اگر دلتان نمی خواهد یک خودرو کرایه کنید، بهتر است در استون بریج این Stonebridge Inn که همه چیز در این منطقه در نزدیکی آن واقع شده است، اقامت کنید یا در تنها مرکز اقامتی متصل به پیست های اسکی که لیتل نل Little Nell نام دارد، یک اتاق رزرو نمایید. گاهی اوقات می توانید از پاسپورت های ویژه اسکی که به ازای هر شب اقامت شما در این منطقه به شما ارائه می شوند، بهره ببرید.

سفر دریایی به آلاسکا Alaska

سفر دریایی بهمراه سفر با هلیکوپتر تنها روش هایی هستند که از طریق آنها می توانید تا حد امکان به یخچال های طبیعی آلاسکا نزدیک شوید. شرکت کریستال کروزز Crystal Cruises که اولین شرکت برگزار نماینده سفرهای دریایی در منطقه شمال غرب قاره آمریکا بشمار می رود، گزینه های متعددی به شما پیشنهاد می نماید. برای مثال، سفر دریایی گلیشر اند گلد Glacier & Gold Cruise شما را به منطقه ای می برد که با مرتفع ترین کوه های ساحلی جهان هم راستا است. بچه ها شما در این سفرها و در شهر اسکاگوی Skagway می توانند در خصوص اتفاقات تاریخی دوران جستجوی طلا Gold Rush بیاموزند یا به سورتمه سواری مشغول شوند و یا با هواپیماهای آب نشین به یک نقطه دورافتاده بروند و ماهیگیری نمایند. می توانید یک اتاق اختصاصی و مجلل در هتل کریستال سرنیتی Crystal Serenity یا کریستال سیمفونی Crystal Symphony رزرو کنید؛ اگر قصد دارید سفر خود را مفصل تر کنید و به بازدید از پارک ملی دنالی Denali National Park و کوه مک کینلی Mt. McKinley بروید، بهتر است در مرکز اقامتی متل نورد هیون Motel Nord Haven یا آرورا دنالی لاج Aurora Denali Lodge اقامت کنید.

آبشار نیاگارا Niagara Falls

مجموعه سه آبشار به نام های آبشار نعل اسب Horseshoe Falls، آبشار آمریکایی American Falls و آبشار نقاب عروس Bridal Veil Falls که در مرز آمریکا و کانادا واقع شده اند؛ هر دقیقه مقدار یکصد و هفتاد هزار متر مکعب آب در این آبشار جابجا می شود. پاسپورت خود را همراه داشته باشید تا بتوانید از هر دو سوی کانادایی و آمریکایی آبشار نیاگارا بازدید کنید. برای بازدید از هر دو، می بایست از پل رنگین کمان یا رین بو Rainbow Bridge عبور کنید. از هر کدام از این کشورها می توانید سوار قایق مید آو دمیست Maid of the Mist شوید و در بالاترین نقطه آبشار قرار بگیرید. در هنگام روز، رنگین کمان را مشاهده خواهید کرد و در هنگام شب، همه جهات این آبشار مانند روز روشن می شود و آتش بازی نیز به انجام می رسد. بچه ها که اغلب از ارتفاع نمی ترسند، از تماشای مناظر از برج اسکایلون Skylon Tower لذت خواهند برد. هیجان انگیزترین گزینه برای اقامت، هتل شرایتون نیاگارا فالز Sheraton Niagara Falls بوده که سوییت های خانوادگی و تخت های دوطبقه ویژه بچه ها دارد.

گرانادا Granada، سن خوآن دل سور San Juan Del Sur، لئون Leon و جزایر کورن Corn Islands در نیکاراگوئه

نیکاراگوئه که در آمریکای مرکزی واقع شده، در حال تغییر و تحول های مثبتی هست و نقاط تماشایی بسیار زیادی دارد. ابتدا به شهر دوران استعماری اسپانیا به نام گرانادا Granada در سواحل دریاچه نیکاراگوئه Lake Nicaragua سفر کنید؛ در سرو نگرو Cerro Negro در نزدیکی شهر لئون Leon بچه ها می توانند ورزش سند بورد را انجام دهند و از دامنه های خاکستری آتشفشانی به پایین حرکت نمایند. سفر خود را در مدرسه موج سواری وان لاو One Love Surf School در شهر ساحلی سن خوآن دل سور San Juan Del Sur به خاتمه ببرید یا به بخش های کارائیبی بروید و در جزایر کورن Corn Islands به وقت گذرانی و تفریح مشغول شوید. مرکز اقامتی مورگانز راک هاسیندا و اکولاج Morgans Rock Hacienda and Ecolodge با ساحل اختصاصی، مزرعه اختصاصی و میمون ها و تنبل هایی که در اطراف آن زندگی می نمایند، جایی است که همتایش در هیچ نقطه دیگری روی سیاره زمین پیدا نمی شود. همچنین، در مرکز اقامتی جیکارو آیلند اکولاج گرانادا Jicaro Island Ecolodge Granada احساس خواهید کرد که کل جزیره به شما تعلق دارد؛ البته این احساس تا زمانیکه پرندگان شما را صبح خیلی زود بیدار می نمایند، ادامه پیدا خواهد نمود.

تور ریلی کوه های راکی The Rockies در کانادا

اگر بچه ها شما به سفر کردن با قطار علاقه دارند و بویژه اگر هنوز آن را تجربه ننموده اند، با ترتیب دادن این سفر ریلی در کوه های راکی The Rockies به والدین نمونه سال تبدیل خواهید شد. در تور تضادهای کانادا Contrasts of Canada از مجموعه تورهای ترافالگار Trafalgar Tours شرکت کنید؛ در این تورها یک سفر دو هفته ای در امتداد کوه های راکی The Rockies کانادا خواهید داشت. سفر خود را از ونکوور آغاز نمایید و در طول اتوبان سی تو اسکای Sea-to-Sky Highway رانندگی کنید. سپس، سفر خود را در طول کانادا با قطار ادامه دهید؛ یخچال های طبیعی و سپس روستاهای پر از گاوچران، مزارع گندم و در نهایت شهر تورنتو را ببینید. بچه ها عظیمتر مطمئنا تقاضا خواهند کرد تا به آکواریوم ریپلی کانادا Ripleys Aquarium of Canada بروند و در هیجان تماشای دیدن کوسه ها در آکواریوم کوسه ها بعد از تاریکی Sharks After Dark شرکت نمایند. اگر در این تور ریلی شرکت کنید، تمامی 14 شب خود را در یک کابین شیک در قطار وی آی پی بین قاره ای کندین The Canadian خواهید گذراند. اگر فقط می خواهید در کانادای غربی به گشت و گذار مشغول شوید، هتل راکی ماونتنییر Rocky Mountaineer makes a great home away from home یک اقامتگاه عالی برایتان خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1158

به "شگفتی های اسرارآمیز اروپا و آمریکا برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی های اسرارآمیز اروپا و آمریکا برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید