ورود بیش از 50 هزار مسافر نوروزی به شهرضا

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: جانشین ستاد رفاه نوروزی شهرضا گفت: از ابتدای آغاز مسافرت های نوروزی تا 14 فروردین، بیش از 50 هزار نفر در مدارس و بقیه در کمپینگ ها و سایر مراکز اسکان یافته اند.

ورود بیش از 50 هزار مسافر نوروزی به شهرضا

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا پاییز 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کامران انصاری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شهرضا اظهار کرد: ستاد رفاه مسافران نوروزی شهرضا در 2 حیطه در قالب استقبال از بهار و استقبال از مسافران نوروزی فعالیت خود را شروع کرد.

وی اضافه نمود: ستاد استقبال از مسافران نوروزی در قالب 8 کمیته رفاهی، اسکان، امنیتی، فرهنگی، استقبال، سلامت، حمل ونقل و کمیته ارزیابی فعالیت خود را شروع و در جلسات متعدد در یک ماه آخر سال برنامه ریزی سفر را برای مسافران انجام دادند.

جانشین ستاد رفاه نوروزی شهرضا گفت: کمپینگ، پارک ها، مهمانسراها، هتل ها، آستان امامزاده شاهرضا و مدارس عمده مکان هایی بودند که در این شهر به منظور پذیرایی از میهمانان نوروزی فعالیت کردند.

وی اضافه نمود: 50 مدرسه در شهرستان شهرضا با 350 کلاس و با امکانات مناسب برای مسافران در نظر گرفته شد و به همین دلیل بیشترین مسافر ورودی به شهر در این اماکن اسکان یافته اند.

انصاری با بیان اینکه تا 14 فروردین ماه نزدیک به 50 هزار مسافر در شهرضا اسکان یافته اند، توضیح داد: در جریان این بازدیدها با مشکل خاصی روبه رو نشدیم و مسافران از شرایط ابراز رضایت کردند.

وی بیان نمود: همه دست اندرکاران ستاد مسافران نوروزی شهرضا کوشش کردند که بهترین خدمات و لوازم آسایش مردم و مسافران را مهیا نمایند تا با خاطره ای خوش و آرامش خاطر، سفر خود را به شهرضا سپری نمایند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 772

به "ورود بیش از 50 هزار مسافر نوروزی به شهرضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود بیش از 50 هزار مسافر نوروزی به شهرضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید