هشدار پلیس به تازه واردان بازار بورس ، از رفتار هیجانی پرهیز کنید

به گزارش مجله آراد، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: تازه واردان در بازار بورس از رفتار های هیجانی پرهیز کرده و حتماً زیرنظر کارشناسان باتجربه در سازمان بورس فعالیت اقتصادی خود را گسترش دهند.

هشدار پلیس به تازه واردان بازار بورس ، از رفتار هیجانی پرهیز کنید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار محمدرضا مقیمی، در خصوص راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی گفت: لزوم تشکیل پلیس امنیت اقتصادی بر مبنای پیشگیری از جرایم اقتصادی بوده و این پلیس مأموریت دارد سیاست و خط مشی و نیز دستورالعمل ها را تبیین کند و همه این ها به پیش بینی، پیشگیری، کنترل، شناسایی، مقابله و کشف جرایم اقتصادی ختم می شود.

وی افزود: با توجه به استقبال مردم از بازار بورس، پلیس امنیت اقتصادی تلاش می کند با توجه به اشراف اطلاعاتی که دارد چالش های پیش روی بازار بورس و سرمایه را رصد کند تا از هرگونه سوءاستفاده های احتاقتصادی از سوی افراد سودجو در این بازار جلوگیری شود، به همین خاطر است که پلیس امنیت اقتصادی با حساسیت بیشتری موضوع بورس را دنبال می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطرنشان کرد: در بحث بورس و ورود نقدینگی آنچه که پر اهمیت جلوه می کند این است که تعدادی از سهامداران با سرمایه و پول کمی که فراهم کرده اند و شاید آگاهی چندانی هم از بازار بورس ندارد، به عنوان تازه واردان، وارد عرصه بورس شده و فعالیت اقتصادی خود را شروع کرده اند.

سردار مقیمی تاکید کرد: برای آنکه تازه واردان بازار بورس عاقبت اقتصادی ناخوشایندی نداشته باشند از رفتار های هیجانی پرهیز کرده و حتماً زیرنظر کارشناسان باتجربه در سازمان بورس فعالیت اقتصادی خود را گسترش دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه حجم زیادی از مردم وارد بورس شده اند مسؤولان می توانند با استفاده از رسانه های دیداری و شنیداری مردم را از چالش های پیش رو آگاه ساخته و هشدار های لازم را ارائه دهند چراکه بازار بورس به دلیل نوسانات، جذابیت دارد و ورود افراد غیر حرفه ای باعث نگرانی خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطرنشان کرد: از آنجایی که بازار بورس زودبازده نیست سهامداران نباید به طور ناخواسته و ناآگاهانه با تمام دارایی های خود وارد بورس شوند و از طرفی هم مسؤولان سعی کنند با نظارت دقیق و بیشتر بر دامنه نوسانات و جلوگیری از افزایش بی رویه و ارائه آموزش های لازم به دوستداران بازار بورس به هموطنان در انتخاب درست خود کمک کنند تا روز های خوبی را در رونق بورس داشته باشیم و از ایجاد نارضایتی جلوگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1118

به "هشدار پلیس به تازه واردان بازار بورس ، از رفتار هیجانی پرهیز کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس به تازه واردان بازار بورس ، از رفتار هیجانی پرهیز کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید