هتل های اتوبوسی به سبک کارتونی در چین

به گزارش مجله آراد، یک پارک موضوعی در چین اقدام به قرار دادن گزینه خوابیدن در هتل های اتوبوسی در فهرست آرزوهای گردشگرانش نموده است.

هتل های اتوبوسی به سبک کارتونی در چین

صاحبان پارک Tai Tai Mountain در شهر تایوئان در استان شانکسی چین در حال تبدیل کردن اتوبوس های متروکه ای که معمولاً در منطقه زباله ها رها می شوند ، به یک نوع مسافرخانه می باشند.

این ایده با بازیافت اجناس از مد افتاده آغاز شد . صاحب این مجموعه Guolin Han می گوید : اتوبوس های از رده خارج شده برای خرید مقرون به صرفه هستند و بعلاوه استفاده بسیار خوبی از مواد بازیافتی محسوب می شوند.

تا به حال هان تعداد 30 اتوبوس را تبدیل به هتل های کوچک نموده است ، هر کدام با ویژگی های منحصر به فرد . یک هتل - اتوبوس Hello Kitty ، یک هتل - اتوبوس Mickey Mouse و یک هتل - اتوبوس Doraemon در میان آنها است . در هر اتاق یک تخت ، یک محوطه نشیمن ، تهویه هوا ، تلویزیون و بعلاوه یک آشپزخانه و یک حمام اختصاصی وجود دارد.

هزینه آن؟ در حدود 43$ در هر شب.

هان برآورد نموده است که چیزی در حدود 9000 $ خرج تبدیل اتوبوس های از کار افتاده نموده است که این هزینه شامل نقاشی های دیواری و رنگ های درخشان داخل و خارج آنها می باشد . صاحبان این هتل می گویند امیدوارند تا هم خانواده های جوان و هم زوج های جوانی که در پی تجربه خوب و به معنای واقعی رنگارنگ از هتل ها هستند را جذب نمایند.

البته ، در حال حاضر صاحبان این مجموعه در حال تغییر جهت به سمت وسیله های نقلیه دیگر مثل تراکتورها ، وانت ها و هواپیما ها هستند . آنها امیدوارند تا ماه جولای 200 اتوبوس را به مینی هتل تبدیل نمایند . درست مثل ضرب المثلی قدیمی که می گوید : زباله یک مرد می تواند تجلیل یک مرد دیگر از Hello Kitty باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2164

به "هتل های اتوبوسی به سبک کارتونی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های اتوبوسی به سبک کارتونی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید