معرفی هتل 4 ستاره نووتل پیس در پکن

به گزارش مجله آراد، هتل نووتل پیس پکن | Novotel Beijing Peace

نووتل پیس پکن، یک هتل 4 ستاره است که در منطقه تاریخی پکن و با فاصله 15 دقیقه ای از مرکز خرید پنینسولا و خیابان وانگ فوجین واقع شده است. نووتل پیس دارای چندین رستوران، 401 اتاق و دیگر مواردی است که در ادامه برایتان آورده شده است. خبرنگاران را همراهی کنید تا هتل نووتل پیس پکن Novotel Beijing Peace را با تمام امکانات خدماتی، رفاهی و تفریحی آن به شما معرفی نموده و فاصله این هتل را با جاذبه های معروف شهر بیان کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره نووتل پیس در پکن

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

خدمات رفاهی هتل نووتل پیس پکن

این هتل ترانسفر فرودگاهی را با اخذ مبلغ جداگانه ای تقبل می نماید. فروشگاه هایی در هتل وجود دارند که می توانید از آن ها خرید کنید که از جمله آن ها می توان به فروشگاه سوغاتی اشاره نمود. اگر بخواهید ناهارتان برای شما بسته بندی می گردد و می توانید آن را به خارج از هتل ببرید. بخش پذیرش هتل 24 ساعته کار می نماید و در آن جا خدماتی چون تبدیل پول، راهنما، بلیط و تور، انبار چمدان و ورود و خروج سریع ارائه می شوند.

می توانید لباس هایتان را برای اتوکشی، اتوشویی و خشکشویی با پرداخت مبلغ جداگانه ای به بخش شست و شوی هتل بدهید و از واکس کفش هم بهره ببرید. امکانات کامل مهمانان کم توان و ناتوان هم در هتل موجود است. در اتاق های هتل سیگار کشیدن ممنوع می باشد. روزنامه، سرویس غذا بردن به اتاق، آسانسور، پارکینگ (با پرداخت هزینه مجزا) و خدمات مربوط به مسافرت های کاری هم در هتل موجود است.

کارمندان هتل به زبان های چینی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل نووتل پیس پکن

در هر فصلی که به پکن سفر می کنید، استفاده از استخر سرپوشیده امکان پذیر است. استخر بچه ها هم در این هتل وجود دارد. علاوه بر این مورد، باشگاه بدنسازی و سونا هم در اینجا موجود می باشد. به دوچرخه سواری علاقه دارید؟ می توانید از هتل یک دوچرخه کرایه نموده و به گشت و گذار در اطراف شهر بپردازید. تراس هتل هم بسیار برای از بین بردن خستگی تان مناسب است.

رستوران های هتل

برای صرف صبحانه بوفه باز هتل می توانید از ساعت 6 تا 10 صبح به رستوران بروید.

  • رستوران اسکوئر (The Square): غذاهای این رستوران به صورت بوفه باز سرو می گردد و برای تمام وعده های غذایی می توانید از این جا بهره ببرید.
  • رستوران لا کابرنت (La Cabernet): این رستوران هم صبحانه، ناهار و شام سرو می نماید و اگر آب و هوا مناسب باشد، این امکان را دارید که غذایتان را در فضای باز میل کنید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های نووتل پیس پکن تلویزیون صفحه تخت دارند که بسیاری از کانال های جهانی را پوشش می دهد. همه آن ها تهویه دارند و روزانه تمیز می گردند. سرویس حمام اتاق های هتل دارای وسایل بهداشتی- آرایشی کاملی نظیر شامپو، صابون، حوله و سشوار می باشند. از دیگر امکانات اتاق ها می توان به گاوصندوق پول و لپ تاپ، دمپایی، وای فای رایگان، تلفن، اتو و میز اتو اشاره نمود.

خانواده ها می توانند از یکی از اتاق های تودرتو که دری در وسط آن ها موجود است، استفاده نمایند. همچنین اگر نوزاد همراه تان است، گهواره یا تخت نوزاد رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تلفن، میز کار و یخچال هم وسایل دیگری است که در اتاق ها می بینید. پرده های اتاق ها ضخیم هستند که هم می توانند کنار زده شوند و نور بیرون را به داخل اتاق ها منعکس نمایند و هم می توانید با کشیدن آن ها، اتاق را تاریک نموده و برای یک استراحت دلپذیر آماده شوید.

انواع اتاق های هتل

  • سوییت سوپریر کینگ: این سوییت ها 50 متری هستند و یک تخت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد.
  • اتاق سوپریر تویین: مساحت 32 متری این اتاق ها را دو تخت تک نفره پر نموده است.
  • اتاق استاندارد تویین: این اتاق ها 28 متر دارند که دو تخت تک نفره در آن ها موجود است.
  • سوییت استاندارد: این سوییت ها 25 متر هستند که یک تخت دونفره و یک مبل تخت خواب شو در آن ها است.
  • اتاق اکسکیوتیو: 35 متری می باشند و 1 تخت دونفره کینگ در آن ها دیده می گردد.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • مغازه کودک نیو چاینا: 200 متر با شما فاصله دارد که 5 دقیقه ای به آن جا می رسید.
  • خیابان وانگ فوجینگ: 500 متر با شما فاصله دارد که 6 دقیقه ای به آن جا خواهید رسید.
  • اورینتال پلازا: با این جاذبه 700 متر فاصله دارید که با تاکسی 4 دقیقه، با اتوبوس 10 دقیقه و پیاده یک ربع طول می کشد.
  • موزه هنر ملی چین: 5 کیلومتر با شما فاصله دارد. 20 دقیقه پیاده روی دارد. با تاکسی 7 دقیقه ای خواهید رسید و اتوبوس هم 20دقیقه ای شما را می برد.
  • سکونتگاه سابق لائو شی: با این جاذبه تنها 800 متر فاصله دارید که با 12 دقیقه پیاده روی به آن جا خواهید رسید. تاکسی شما را 5 دقیقه ای و اتوبوس 21 دقیقه ای می رساند.
  • خیابان وانگ فوجینگ: مسافت 500 متری تا این خیابان را با تاکسی 2 دقیقه ای طی خواهید کرد. اگر پیاده بروید 6 دقیقه طول می کشد.
  • شهر ممنوعه: 2 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 9 دقیقه و پیاده 20 دقیقه بعد به آن جا خواهید رسید.
  • منطقه شیچاهای: 8 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید که با تاکسی 25 دقیقه در راه خواهید بود. اگر با مترو بروید هم تقریبا 40 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • میدان تیان انمن: از این جاذبه حدود 2 کیلومتر دورتر هستید. اگر پیاده بروید نیم ساعت، توسط تاکسی 10 دقیقه و با اتوبوس 35 دقیقه در راه خواهید بود.
  • پارک المپیک پکن: 10 کیلومتر هم از این جا فاصله دارید که با مترو 40 دقیقه و اگر تاکسی سوار شوید 35 دقیقه ای خواهید رسید.
  • ورزشگاه ملی پکن (بِرد نست): حدودا 10 کیلومتر با شما فاصله دارد. تاکسی نیم ساعته و مترو 52 دقیقه ای شما را می رساند.
  • خیابان کیانمن: 6 کیلومتر از این خیابان دورتر هستید که برای رسیدن به آن جا با تاکسی 18 دقیقه و با مترو 35 ساعت را باید بگذرانید. پیاده 40 دقیقه ای به آن جا می رسید.
  • کاخ سامر: 15 کیلومتر از شما دورتر است. رفتن به آن جا با تاکسی 50 دقیقه و با مترو حدود 1 ساعت و ربع در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی پکن کپیتال: 23 کیلومتر مسافت هتل نووتل پیس پکن تا فرودگاه است. این جهت یا باید با تاکسی طی کنید که 50 دقیقه طول می کشد و یا با مترو بروید که حدودا 1 ساعت و نیم در راه خواهید بود

موقعیت هتل نووتل پیس پکن

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

3 Jinyu Hutong, Wangfujing, Dongcheng, 100006 Beijing, China

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 421

به "معرفی هتل 4 ستاره نووتل پیس در پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره نووتل پیس در پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید