نمایش دستاوردهای طرح خوشه صنعتی در نمایشگاه بین المللی گوانگجو

به گزارش مجله آراد، سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: شناسایی بازار جدید و نمایش دستاوردهای طرح خوشه صنعتی یکی از اهداف شرکت در نمایشگاه بین المللی گوانگجو است.

نمایش دستاوردهای طرح خوشه صنعتی در نمایشگاه بین المللی گوانگجو

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، امین رستم زاده با تشریح حضور این نهاد در نمایشگاه گوانگجو چین گفت: طرح خوشه صنعتی فرآوری محصولات باغی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با حمایت شرکت شهرک های صنعتی در غرفه اختصاصی بصورت مستقل در فضای 30 متر مربع در نمایشگاه حضور یافت که این نمایشگاه بین المللی با قدمتی نزدیک به 7 دهه داشته و از سال 1957 سالیانه دو بار در سطح بین المللی با 487 غرفه و 34 سالن برگزار می گردد.

وی با اشاره به اهداف این نمایشگاه گفت: جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در قالب این خوشه صنعتی با هدف کسب تجربه ، یافتن بازار های هدف جدید، شناخت قوانین و اقتصاد چین ، چگونگی نفوذ در آن و برقراری ارتباط با تجار چین و شناخت توانمندی های کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه، یافتن سرمایه گذار مشترک چینی و انتقال تکنولوژی و آشنایی با دستاوردهای فناورانه این واحد و توسعه همکاریهای علمی بین المللی در نمایشگاه صنایع متوسط و کوچک و صنایع غذایی گوانگجو چین شرکت نموده بود.

سرپرست جهاد دانشگاهی اذربایجان غربی با تاکید بر لزوم حضور در نمایشگاه های بین المللی برای معرفی دستاوردها در سطح بین المللی و کسب تجارب کشورهای پیروز اضافه نمود: اعضای خوشه صنعتی فرآوری محصولات باغی و گروه های مختلف معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد با ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای علمی و فنی اجرایی خود از این فرصت غنی فنی و علمی بین المللی برای ارائه دستاوردهای خود در این حوزه بهره برداری کردند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از چهل کشور اروپایی ، آسیایی و افریقایی شرکت نموده بوده اند که نشان از اهمیت و سطح کیفی بین المللی این رویداد صنعتی و علمی دارد توضیح داد: خوشه فرآوری محصولات باغی کشاورزی جهاد دانشگاهی با نمایش بیش از 60 محصول و دستاورد از فعالترین واحدها و شرکتهای ایرانی حاضر در نمایشگاه از لحاظ تنوع محصولات به نمایش گذاشته شده بود.

رستم زاده با اشاره به اینکه این طرح به کارفرمایی شرکت شهرک های صنعتی اجرا می گردد، بیان نمود: مسئولان عالی رتبه مربوطه کشور چین از جمله وزیر صنایع و اطلاعات چین، استاندار گوانگجو، مسئول کنسولگری ایران در گوانگجو و تولیدکنندگان و فعالان صنعتی صنایع بسته بندی و تولید کنندگان از کشورهای چین، مالزی، هنگ کنگ بصورت اختصاصی از نمایشگاه و غرفه واحد بازدید کردند.

به گفته وی، معاون پژوهشی واحد در قالب مجری خوشه تولید محصولات باغی جهاد دانشگاهی به همراه اعضای خوشه و محصولات آنها و نیز آخرین مطالعات، طرح ها و نتایج پژوهشی خوشه و دستاوردهای فناورانه پژوهشی واحد را در معرض دید بازدیدکنندگان این نمایشگاه بین المللی قرار دادند.

سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این جشنواره ارتباطات بسیاری برقرار می گرددگفت: در این نمایشگاه علاوه بر صحبت و مذاکره با تجار ، تولید کنندگان خارجی و پژوهشگران این حوزه و تجار دیگر کشور ها از جمله هنگ کنگ ،تایوان و مالزی، نشست هایی در خصوص چگونگی برقراری ارتباط و فعالیت مشترک از طرف خوشه صنعتی و گروه های جهاد دانشگاهی اذربایجان غربی برگزارشد.

ن

منبع: تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 336

به "نمایش دستاوردهای طرح خوشه صنعتی در نمایشگاه بین المللی گوانگجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش دستاوردهای طرح خوشه صنعتی در نمایشگاه بین المللی گوانگجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید