نصیرزاده: زمان برگزاری جام باشگاه های کشتی آزاد دنیا تعیین است

به گزارش مجله آراد، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: زمان رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های دنیا تعیین است و این مسابقات طبق چیزی که اعلام شده، 27 تا 29 آذر ماه برگزار می گردد.

نصیرزاده: زمان برگزاری جام باشگاه های کشتی آزاد دنیا تعیین است

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص اینکه مدیر تیم های ملی اعلام نموده برای تعیین زمان برگزاری انتخابی جام تختی در انتظار زمان قطعی لیگ باشگاه های دنیا هستند، گفت: زمان رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های دنیا تعیین است و این مسابقات طبق چیزی که اعلام شده، 27 تا 29 آذر ماه برگزار می گردد. حالا شاید محسن کاوه به خاطر فشردگی برنامه ها، زمان دیگری را مد نظر داشته باشد، اما زمان لیگ باشگاه ها تعیین است و در این خصوص با او جلسه ای داشته ایم.

وی در خصوص میزبان جام باشگاه های کشتی آزاد و فرنگی دنیا توضیح داد: قرار است جام باشگاه های دنیا در رشته آزاد در بجنورد برگزار گردد، مسابقات فرنگی هم احتمالا در تهران باشد. این رقابت ها هم 14 و 15 آذر قرار است برگزار می گردد.

نصیرزاده همچنین در خصوص میزبان مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر آزاد گفت: بعد از تعیین شدن چهره قطعی 4 تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی و با توجه به درخواست تیم ها، تصمیم گیری می گردد که مسابقه در شهر یکی از این تیم ها باشد و یا اینکه مسابقات فینال را در شهری بی طرف برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 647

به "نصیرزاده: زمان برگزاری جام باشگاه های کشتی آزاد دنیا تعیین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: زمان برگزاری جام باشگاه های کشتی آزاد دنیا تعیین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید