موزه لوور در ایران!، از گالری دی دی بازدید کنید

به گزارش مجله آراد، یکی از موزه های استان مازندران به گفته بعضی از افراد با توجه به شکل ظاهری سازه اش موزه لوور ایران به حساب می آید.

موزه لوور در ایران!، از گالری دی دی بازدید کنید

به گزارش خبرنگار ، موزه ها یکی از جاذبه های گردشگری هر منطقه، شهر یا کشور به حساب می آیند. شاید به همین دلیل است که بعضی از افراد علاقه مند به توسعه گردشگری منطقه یا کشوری که در آن زندگی می نمایند، در کنار توجه به علایقشان و با اتکا به آن ها موزه هایی را هر چند کوچک تأسیس می نمایند.

علی توسلی یکی از افرادی است که در کشور ما موزه خصوصی تأسیس نموده است.

موزه خصوصی توسلی که با نام موزه گالری دی دی شناخته می گردد، فرم ظاهری هرم گونه ای دارد و بعضی از افراد با دیدن این فرم ظاهری آن را موزه لوور ایران می نامند. موزه گالری دی دی در غرب استان مازندران قرار گرفته است.

افرادی که از موزه گالری دی دی بازدید می نمایند، نتیجه کوشش چندین ساله توسلی برای جمع آوری و نگهداری آثار هنری را می بینند. آن ها در موزه گالری دی دی می توانند کلکسیونی از چند ماشین بنز قدیمی و بالغ بر 1800 اثر هنری از جمله صد ها تابلوی نقاشی از هنرمندان معاصر ایران و دنیا، صد ها تندیس جذاب و آثار هنری قدیمی یا جدید ساخته شده از مواد دور ریختنی و آهن آلات غیرقابل استفاده را ببینند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 840

به "موزه لوور در ایران!، از گالری دی دی بازدید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه لوور در ایران!، از گالری دی دی بازدید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید