مقاله: تمیز کردن اتو با سرکه، جوش شیرین، خمیر دندان و نکات مهم آن

به گزارش مجله آراد، بهترین اب مخصوص اتوپرس اب مقطر میباشد آب مقطر ابی است که ناخالصی آن به شیوه تقطیرگرفته شده باشد. در این شیوه آب را جوشانده و بخار آب را به ظروف دیگری انتقال می دهند که pH آب مقطر خنثی و در حدود 7 می باشد.

مقاله: تمیز کردن اتو با سرکه، جوش شیرین، خمیر دندان و نکات مهم آن

عجله داشتید، تنظیمات اتو را آنالیز نکردید و لباس مورد علاقه خود را سوزاندید! شما خوشبختانه جایگزینی را برایش پیدا می کنید، اما زمانی که روز بعد خواستید لباستان را اتو کنید، یک تکه زشت از پارچه سوخته شده را روی اتو خود دیدید در ادامه چگونگی تمیز کردنش وجود دارد:

بیشترین قسمتی که در اتو ها در معرض کثیف شدن است کف آن ها است، با این روش ساده شما می توانید هر گونه دوده یا سیاه شدگی و کثیفی را از سطح آن پاک کنید. برای این کار نیاز به مقداری نمک، یک حوله و دستمال کاغذی ضخیم خواهید داشت. دستمال کاغذی ضخیم را روی حوله قرار دهید و نمک را روی دستمال کاغذی بریزید، اتو را روی داغ ترین دمای ممکن تنظیم کنید و آن را به صورت دورانی روی نمک ها بکشید، خواهید دید که سیاه شدگی ها و دوده ها به سادگی از کف اتوی شما پاک خواهد شد.

پس از انجام این کار ها، اتوی شما کاملا تمیز شده و تنها کافی است تا آن را خاموش کنید و منتظر سردشدنش بمانید. همچنین اگر آب یا محلولی داخل مخزن اتو باقی مانده، آن را تخلیه کنید.

منبع مقاله: تمیز کردن اتو با سرکه، جوش شیرین، خمیر دندان و نکات مهم آن

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1981

به "مقاله: تمیز کردن اتو با سرکه، جوش شیرین، خمیر دندان و نکات مهم آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تمیز کردن اتو با سرکه، جوش شیرین، خمیر دندان و نکات مهم آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید