معرفی برگزیدگان جشنواره فیلم سنگاپور

به گزارش مجله آراد، سی امین دوره جشنواره فیلم سنگاپور با معرفی برگزیدگان این دوره، به کار خود انتها داد.

معرفی برگزیدگان جشنواره فیلم سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، فیلم زنان دریا که با عنوان انگلیسی Scales شناخته می گردد به کارگردانی شهاد آمین فیلمساز اهل عربستان سعودی که نخستین تجربه کارگردانی خود را هم با همین فیلم پشت سر گذاشته است، در سی امین فستیوال بین المللی فیلم سنگاپور به عنوان بهترین فیلم در بخش رقابتی آسیا 2019 شناخته شد.

این فیلم که داستان دختری جوان را تعریف می نماید که قوانین و سنت های بی رحمانه دهکده خود را زیر پا می گذارد تا ارزش خود را ثابت کند، توانست در مراسمی که در موزه ملی سنگاپور برگزار گردید جایزه پرده نقره ای این فستیوال را از آن خود کند.

فیلم آفریقا ساخته اورن گرنر پیروز به کسب جایزه بهترین کارگردان برای این فیلمساز شد. کریستوفر کینگ برای ایفای نقش در فیلم قضاوت جایزه بهترین نقش آفرینی را دریافت کرد و از سانسور گذشته سرهات کاراسلان اثری بود که توسط فستیوال یک تقدیر ویژه دریافت کرد.

تاکاشی میکه کارگردان ژاپنی پیروز به کسب یک جایزه افتخاری از این فستیوال شد و یائو چین ستاره سینمای چین جایزه نماد سینما را از آن خود کرد.

در فرش آبی این رخداد چهره های محلی از جمله بو جون فنگ، رویستون تن و تن پین و همچنین مسئولان صنعت فیلم از جمله حواکیم ان جی و هاوی لائو حضور داشتند.

آنتونی چن که با فیلم فصل خیس خود یک هفته قبل فستیوال سنگاپور را افتتاح نموده بود در حالی به سنگاپور بازگشت که سفری در سراسر آسیا داشت و توانست در فستیوال ها و جوایز مختلفی از جمله جوایز اسب طلایی تایوان و فستیوال فیلمکس توکیو حضور پیدا کند.

رییس هیات داوران این فستیوال آنوراگ کاشیاپ از هندوستان بود و از جمله دیگر اعضای آن می توان به امیر محمد تهیه کننده فیلم اهل مالزی، پنگ هو-چونگ کارگردان و فیلمنامه نویس کارکشته هنگ کنگی و نیا دیناتا فیلمساز اندونزیایی اشاره نمود.

این فستیوال از روز بیست ویکم نوامبر کار خود را شروع کرد و دیروز اول دسامبر به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 576

به "معرفی برگزیدگان جشنواره فیلم سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برگزیدگان جشنواره فیلم سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید