مشاور نخست وزیر سنگاپور از منطقه ویژه مالی پیغام بازدید کرد

به گزارش مجله آراد، مشاور نخست وزیر و رئیس شورای توسعه مالی و نوآوری سنگاپور و همراهان وی که در حوزه ICT در کشورهای مختلف از جمله هند سرمایه گذاری و فعالیت دارند از منطقه ویژه مالی پیغام بازدید کردند.

مشاور نخست وزیر سنگاپور از منطقه ویژه مالی پیغام بازدید کرد

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرنگاران، در این دیدار که معاونان وزارت ارتباطات و سفیر ایران در سنگاپور نیز حضور داشتند ظرفیت های سرمایه گذاری در مجموعه منطقه ویژه مالی پیغام به ویژه در ایجاد شهر ICT و توسعه فرودگاه، مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

محمد علی مختاری در سخنانی با تشریح مزایای قانونی سرمایه گذاری در منطقه ویژه مالی پیغام و نوع فعالیت های فرودگاهی و مطالعات در دست اقدام شهرICT فرصت پیش رو در شرایط پساتحریم را برای سرمایه گذاری در این زمینه برای کشور به ویژه استان البرز استثنائی دانست و اضافه نمود: جانمایی زمین براساس شرایط و قوانین منطقه ویژه مالی صورت گرفته و پیگیری جدی برای مطالعات و آماده سازی برای طرح جامع و تفصیلی شهرICT در دستور کار است.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیغام گفت: انتظار می رود با شرایط مساعد ایجاد شده در روابط بین الملل شاهد سرمایه گذاری در این منطقه برای توسعه مالی کشور باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 270

به "مشاور نخست وزیر سنگاپور از منطقه ویژه مالی پیغام بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور نخست وزیر سنگاپور از منطقه ویژه مالی پیغام بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید