مرکز آموزش صنایع دستی اردبیل احیا می گردد

به گزارش مجله آراد، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از احیا مرکز آموزش صنایع دستی و تجمیع مراکز آموزش شهرستان اردبیل اطلاع داد.

مرکز آموزش صنایع دستی اردبیل احیا می گردد

فردین عینی گفت: ساختمان صنایع دستی شهرستان اردبیل که اکنون اداره شهرستان در آن ساختمان مستقر است پس از تخلیه در اختیار واحد آموزش صنایع دستی قرار می گیرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اضافه نمود: ضروری است که مرکز آموزش در یک مکان تجمیع گردد و آموزش صنایع دستی و حتی آموزش های سایر حوزه های اداره کل در این مرکز و زیر نظر یک مسئول آموزش ارائه گردد.

عینی تاکید نمود: با تجمیع مرکز آموزش، انتخاب رشته ها برای آموزش و انتخاب مربیان باید به وسیله مسئول آموزش معاونت ها و با حساسیت انجام بگیرد و آزمون های سرانجام دوره برای اعطای مدرک نیز با جدیت بیشتری برگزار گردد.

او ادامه داد: اعتبار های تخصیص یافته برای آموزش صنایع دستی از سوی شهرستان ها بسیار ناچیز است و ضروری است که از سوی ادارات شهرستان ها و معاونت ها و با پیگیری مستمر برای افزایش اعتبارات آموزشی کوشش کنیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بعلاوه درمورد موزه صنایع دستی گفت: موزه صنایع دستی اردبیل با فعالیت افراد متخصص و به صورت تخصصی در حوزه چیدمان و محتوا در حال آماده سازی است و نواقص فیزیکی این موزه در روز های آینده برطرف می گردد.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2286

به "مرکز آموزش صنایع دستی اردبیل احیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز آموزش صنایع دستی اردبیل احیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید