فعالیت سوداگران عامل افزایش قیمت مسکن همدان

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران/همدان رئیس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورای اسلامی شهر همدان حضور و فعالیت سوداگران مسکن را از عوامل مهم افزایش قیمت مسکن در همدان برشمرد.

فعالیت سوداگران عامل افزایش قیمت مسکن همدان

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مریم روانبخش مطرح نمود: یکی از عوامل مهم افزایش قیمت مسکن که منجر به افزایش اجاره بها نیز شده، حضور و فعالیت سوداگران در بخش مسکن است.

وی افزود: ردپای سودجویان و بعضی دلالان زمین و مسکن در قالب بعضی بنگاه های معاملاتی و فعالان این حوزه، در ایجاد قیمت نجومی و حباب موجود در بازار مسکن به وضوح دیده می گردد.

روانبخش اعلام کرد: مشاوران املاک نیز که این روزها از رهگذر افزایش نرخ اجاره بهای منازل و چند برابر شدن قیمت ها، سازشان کوک شده، اگرچه خود را ناراضی جلوه می دهند اما در این آشفته بازار درآمد بیشتری کسب می نمایند چراکه به ازای افزایش نرخ ها، درآمد آنها به وسیله تنظیم یک سند، فروش یا اجاره ملک نیز بهتر شده است.

وی با اشاره به اینکه در چنین شرایطی قیمت ها دائماً بالا می رود و اقشار متوسط و پایین روز به روز از مسکن مناسب دورتر می شوند، یادآور شد: با توجه به سهم بالای مسکن در سبد هزینه های مستأجران، اگر متولیان امر تصمیمات عملی و مؤثر در این حوزه اتخاذ ننمایند باید شاهد آسیب های جبران ناپذیری باشیم.

وی در انتها اظهار کرد: قیمت بالای مسکن و نیز اجاره بهای مسکن که در روزهای اخیر با موج بالایی از افزایش همراه بوده، نیازمند عزم و توجه جدی دستگاه متولیان امر و نیز نظارت بر بازار مسکن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1126

به "فعالیت سوداگران عامل افزایش قیمت مسکن همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت سوداگران عامل افزایش قیمت مسکن همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید