طرح های اولویت دار استان اصفهان با حضور معاون اول رئیس جمهور بررسی شد

به گزارش مجله آراد، جلسه هماهنگی و بررسی طرح های اولویت دار استان اصفهان برای بررسی در سفر رئیس جمهور به این استان در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

طرح های اولویت دار استان اصفهان با حضور معاون اول رئیس جمهور بررسی شد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار استان اصفهان به ریاست محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و در نهاد ریاست جمهوری برگزار و بر اتمام طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالای 50 درصد تاکید شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، نفت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، استاندار اصفهان و مسؤولین دستگاه های مربوطه حضور داشتند، توافقات دستگاه های اجرایی و بانک های عامل برای اجرای طرح های اولویت دار این استان در حوزه های مختلف بررسی و تصویب شد.

در این جلسه بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن هر چه سریعتر طرح های مرتبط با حوزه گردشگری، نیرو، ورزش و جوانان، خانواده و زنان، صنعتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و عمرانی و زیرساختی استان اصفهان به منظور اشتغالزایی و توسعه و آبادانی این استان تاکید شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2187

به "طرح های اولویت دار استان اصفهان با حضور معاون اول رئیس جمهور بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های اولویت دار استان اصفهان با حضور معاون اول رئیس جمهور بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید