شفر: اگر مثل امروز باشیم، مقابل الدحیل هم نتیجه می گیریم

به گزارش مجله آراد، شفر: اگر مثل امروز باشیم، مقابل الدحیل هم نتیجه می گیریم

شفر: اگر مثل امروز باشیم، مقابل الدحیل هم نتیجه می گیریم

وینفرد شفر در اهواز نتیجه خیلی خوبی گرفت و تیمش توانست به سومین برد متوالی در لیگ برتر برسد. مربی آلمانی استقلال که از برد سه بر یک تیمش در زمین فولاد شادمان بود، در نشست خبری به تمجید از نیمکت نشین های تیمش پرداخت و گفت: ابتدا می خواهم به بازیکنان تیمم تبریک بگویم. هم آنهایی که بازی کردند و هم آنهایی که نیمکت نشین بودند. اگر نیمکت نشینان خوب نباشند، تیم نمی تواند برنده باشد. قبلا هم گفته بودم به همه بازیکنانم احتیاج دارم و دیدید امروز صیادمنش مصدوم شد و چشمی هم محروم شد؛ بنابراین همه بازیکنان ما باید آماده باشند. زمانی که نیمکت نشینان به زمین آمدند با شور و علاقه بازی و به تیم یاری کردند.

شفر درباره سبک بازی فولاد که کار استقلال را سخت نموده بود افزود: ما در این هفته ها بردهای خوبی به دست آوردیم و هفته گذشته هم بازی خوبی انجام دادیم آن هم در یک زمین خوب، پاس های خوبی می دادیم و روان کار کردیم. اما امروز با تیمی بازی داشتیم که بلند بازی می کرد و پرس خوبی انجام می داد. آنها در نیمه دوم حدود 20 پاس برای مهاجم بلندقامتشان ارسال کردند و ما کار سختی داشتیم. به دروازه بان، مدافعان وبازیکنان استقلال تبریک می گویم و در خصوص این سبک از بازی ها در آلمان اصطلاحی داریم که به آن مسابقه می گوییم چرک ولی در ایران این بازی ها سخت است و باید بگویم بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند.

-

استقلال بعد از نتایج خوب در لیگ برتر سه شنبه وارد رقابت در آسیا می گردد و میهمان الدحیل است. شفر درباره این بازی خست گفت: فردا ریکاوری داریم و بعد به سمت قطر پرواز می کنیم. زمانی برای سایر کارها نداریم. نکته اول اینکه استقلال برای ما شماره یک است و همه برای این تیم کار می نمایند. ما هر 4 روز یکبار بازی داریم و بازیکنان 100 درصد کوشش خود را می نمایند. الدحیل میلیون ها دلار خرج نموده و چند بازیکن مصدومی که مقابل پرسپولیس داشتند حالا برگشته اند. الهلال هم همین طور. شاید 15 میلیون دلار برای یک بازیکن هزینه نموده باشد. اگر همه تیم ما مثل امروز باشند آن زمان شانس خوبی برای نتیجه خواهیم داشت اما کار سختی است. استقلال به ماساژور و ریکاوری حرفه ای احتیاج دارد امیدوارم همه درک نمایند و اگر همه یاری ننمایند شانس برای یک امتیاز هم نداریم. ما با 21 بازیکن راهی قطر می شویم و احساس می کنم باید سه ماساژور داشته باشیم. اگر شرایط این گونه باشد بهتر است. اولویت اول من تیم است و بعد سایر مسائل، چون باید بازیکنان ریکاوری مناسب داشته باشند و با شرایط خوب به زمین بروند.

شفر درباره بازی نکردن رحمتی و حضور حسینی درون دروازه استقلال گفت: تأکید می کنم هیچ کس کامل نیست و من همه بازیکنانم را می خواهم. بعد از بازی با ذوب آهن به حسینی گفتم تو بازی می کنی و اگر امروز حسینی بازی نموده، مسئله ای بابت رحمتی وجود نداشت. هر دو نفر با هم دوست هستند، ولی این رقابت درون زمین فوتبال طبیعی است.

او به دفاع از عملکرد نورافکن پرداخت که در غیاب چشمی در هافبک دفاعی بازی می کرد و گفت: اگر بازیکنی اشتباه نداشته باشد، مطمئنا بازیکن خوبی نخواهد شد. بازیکنان ماشین یا پلی استیشن نیستند و آنها هم احتیاج به استراحت دارند. من خیلی شادمانم که نورافکن به ایران برگشته و برای استقلال بازی می نماید. به نظرم تصمیم اشتباه ایجنت نورافکن باعث شد او به بلژیک برود.

او درباره برنامه تیمش برای فصل بعد گفت: من لیستی را برای موفقیت تیم به باشگاه داده ام. فصل قبل هم همین کار را کردم اما آخر فصل 4 نفر از بازیکنان ما رفتند و سال جاری نمی خواهیم این اتفاق برای ما رخ دهد. مدیر باشگاه موارد لازم را می داند و من هم تجربه لازم را دارم به همین دلیل می گویم استقلال اولویت ماست.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 175

به "شفر: اگر مثل امروز باشیم، مقابل الدحیل هم نتیجه می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: اگر مثل امروز باشیم، مقابل الدحیل هم نتیجه می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید