سفر به کشورهای ارزان 2021

به گزارش مجله آراد، وقتی صحبت درباره سفرهای خارجی به میان می آید، بی شک شما هم به فکر هزینه های گزاف خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مقصد و هزینه های کلی سفر می افتید و گاهی به ناچار با تخمین زدن هزینه های سنگین مجبور می شوید از مسافرت های خارجی صرف نظر کنید. اما در این میان کشورهای ارزان برای سفر در سال 2019 وجود دارند که تنها کافیست آنها را بشناسید تا با هزینه های کم، سفر خارجی ارزان را تجربه کنید! خبرنگاران در این مطلب به معرفی بعضی از بهترین کشورهای ارزان برای سفر پرداخته؛ به شما پیشنهاد می کنیم تا سرانجام مطلب همراه ما باشید.

سفر به کشورهای ارزان 2021

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

کشورهای ارزان برای سفر

سفر به لائوس | Laos

اگر در جستجوی مقصدی ایده آل با طبیعتی سبز و دشت های پهناور برای سفر ارزان در سال 2019 هستید، لائوس دیدنی و شهر زیبای آن ونگ وینگ را نباید فراموش کنید. این کشور کوهستانی در میان تایلند و ویتنام و در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و با جنگل های استوایی و حیات وحشی جذاب احاطه شده است. لائوس کشور آرامش و طبیعت و رودخانه ها است و با آبشارهای بی نظیری که دارد از گزینه هایی است که می توانید با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه به آن سفر کنید. جالب است بدانید که هزینه کلی شما به صورت روزانه برای گذران سفری عالی و به صرفه روزانه حدود 40 تا 45 دلار خواهد شد.

سفر به گرجستان | Georgia

گرجستان همسایه ایران با قرارگیری در قفقاز و دریای سیاه را می توان از کشورهای زیبایی دانست که هزینه سفر به آن بسیار مقرون به صرفه است. گرجستان و به خصوص پایتخت بی نظیر آن تفلیس از مقاصد ایده آلی است که پیشنهاد می کنیم سفر به آن را در سال 2019 برنامه ریزی کنید. معماری زیبای خانه های چوبی و قدیمی، صومعه های قدمتی و غذاهای خوشمزه گرجی با مردمانی خونگرم ادغام شده و گرجستان را به کشوری زیبا و خیره کننده تبدیل کرده است. شاید باور آن سخت باشد اما هزینه اقامت، خورد و خوراک، حمل و نقل و بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور برای شما حدود 40 تا 50 دلار به صورت روزانه می گردد.

سفر به کشورهای ارزان 2019؛ نپال | Nepal

مهم نیست برای فتح قله اورست می خواهید سفر به نپال را تجربه کنید یا برای لذت بردن در مناطق کوهستانی و طبیعت بی نظیر آن! در هر صورت هزینه های تمام شده برای شما بسیار کم خواهد بود زیرا نپال و شهر کاتماندو از کشورهای ارزان برای سفر هستند. این کشور گرمسیری مملوء از کوهستان ها و قله های مرتفع در کنار معابدی زیبا با معماری های خیره کننده است و جالب است بدانید که هزینه سفر به کشور نپال به صورت روزانه بین 20 تا 30 دلار برای شما تمام خواهد شد!

سفر به ترکیه | Turkey

ترکیه به معنای واقعی کلمه مملوء از هر آن چیزیست که گردشگران به آن علاقه مندند! این کشور بی نظیر با آثار باستانی و قدمتی به جا مانده از دوران قدیم، فرهنگی شبیه به ایرانیان، طبیعتی بکر و مناظری زیبا از محبوب ترین و ارزان ترین کشورهایی است که پیشنهاد می کنیم در سال 2019 برای سفر به آن برنامه ریزی کنید! کافیست یکبار در کوچه پس کوچه های کشور ترکیه و شهر زیبای آن استانبول قدم بزنید تا شیفته این کشور شوید. هزینه سفر روزانه با کیفیتی متوسط برای شما حدود 30 تا 40 دلار تمام می گردد.

سفر به بولیوی | Bolivia

بولیوی را می توان از کشورهای ارزان برای سفر در سال 2019 دانست که مملوء از جاذبه های گردشگری خیره کننده است. این کشور در آمریکای جنوبی قرار گرفته و شاید مراحل اخذ ویزای آن سخت باشد اما مطمئن باشید با هزینه های کم و دیدنی های بی نظیرش ارزش هر سختی و سختی را پیش از سفر خواهد داشت! شما می توانید در سفر متوسط با هزینه روزانه 20 تا 30 دلار در این کشور اقامت گزینید، غذایی نوش جان کرده و از وسایل حمل و نقل عمومی بهره ببرید.

سفر ارزان به رومانی | Romania

سفر به اروپای شرقی، کشور رومانی تجربه ای بی نظیر از تلفیق سنت و مدرنیته در معماری، جاذبه های تاریخی و مناظر طبیعی بکر در کنار رودخانه بزرگ دانوب بوده که با هزینه ای معقولانه در لیست کشورهای ارزان برای سفر در سال 2019 قرار می گیرد! شاید برایتان عجیب باشد اما تنها با حدود 15 دلار می توانید در هاستل های رومانی اقامت کرده و با پرداخت هزینه کمی در این کشور نوشیدنی و غذا خریداری کنید.

کامبوج مقصدی ارزان برای سفر | Cambodia

کامبوج کشوری کوچک اما ارزان در جنوب شرقی آسیا، که پوشیده از مناظر طبیعی بکر و خیره کننده ای است که هزینه های کم، آن را به مقصدی ایده آل و محبوب تبدیل کرده است.این کشور شاید به لحاظ مالی برای مردمان خود مناسب نباشد اما با زیبایی های بی نظیری که دارد همواره مورد توجه گردشگران بوده است. وجود معابد با معماری حیرت انگیز و دشت ها و جنگل های سبز انگیزه سفر به کامبوج را در هر فردی ایجاد می نماید. دیدنی های بی نظیر این کشور باور آنکه روزانه هزینه شما فقط حدود 40 دلار می گردد را غیرممکن می سازد!

سفر به مراکش | Morocco

از دیگر مقاصد ارزان برای سفر با هزینه های کم بی شک می توان کشور مراکش را معرفی کرد که با جاذبه های تاریخی و دیدنی های بسیار از جمله کشورهای محبوبیست که می توانید برای تعطیلات خود انتخاب نمایید. هزینه اقامت در این کشور زیبای عربی بسیار کم می باشد و با خورد و خوراک، هزینه بازدید روزانه از جاذبه های گردشگری و حمل و نقل برای شما به صورت چیزی حدود 40 تا 50 دلار می گردد.

سریلانکا مقصدی ارزان در 2019 | Sri lanka

طبیعت بکر، باغ های گیاهشناسی، فیل های بسیار، معابد فوق العاده، سواحل بی خاتمه، غذاهای لذیذ، جاذبه ها و آثار تاریخی ثبت شده در یونسکو سریلانکا در شمال اقیانوس هند را به کشوری ایده آل و جذاب برای گذران تعطیلات تبدیل کرده است. این کشور بی نظیر آن طور که باید در دنیای گردشگری معرفی نشده و از همین رو با نبود گردشگران زیاد، علی رغم زیبایی خیره کننده در لیست کشورهای ارزان برای سفر در سال 2019 قرار گرفته است. شاید برای شما عجیب باشد اما تنها با هزینه کردن 60 دلار در روز می توانید سفری آسوده و خاطره انگیز تجربه کنید.

سفر به اوکراین | Ukraine

اوکراین در اروپای شرقی از دیگر کشورهای ارزان برای سفر در سال 2019 می باشد که بهتر است آن را در لیست سفر های خود قرار دهید. ساختمان های بی نظیر، طبیعت زیبا و جاذبه های گردشگری اوکراین در کنار قیمت ها و هزینه های مقرون به صرفه آن می تواند شما را شیفته زیبایی های خود کند. کیف پایتخت پرجنب و جوش اوکراین، مملوء از جاذبه ها و موزه های بی نظیر برای علاقمندان به هنر و فرنگ می باشد. با انتخاب اوکراین هزینه شما برای اقامت در هاستل ها، خورد و خوراک و حمل و نقل چیزی حدود 40 تا 50 دلار می گردد.

همراه وبلاگ خبرنگاران باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با جاذبه های دیدنی، مراکز خرید، هتل ها، رستوران ها، شهرها و کشورهای مختلف و هر آنچه در دنیای گردشگری می گذرد، تکمیل کرده تا با آگاهی کامل سفری خاص و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

منبع: سفرمی
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 667

به "سفر به کشورهای ارزان 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کشورهای ارزان 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید