زیباترین باغ های دنیا را بشناسید ، از باغ سامورایی ها تا کاخ ورسای لوئیز چهاردهم

به گزارش مجله آراد، هیچ انکاری وجود ندارد که گذراندن اوقات فراغت در طبیعت تأثیر تسکین دهنده ای بر ذهن و بدن انسان دارد. با تابستانی که در آن زمین در حال گردش کامل در نیمکره شمالی است، اکنون زمان مناسبی برای حضور در فضای باز و دیدن بعضی از الهام بخش ترین باغ های دنیا در آفتاب است.

زیباترین باغ های دنیا را بشناسید ، از باغ سامورایی ها تا کاخ ورسای لوئیز چهاردهم

جهت دریافت خدمات ویلا سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران - در اینجا لیستی زیباترین پارک های جهان را به شما ارائه می دهیم، مکان هایی که می توانید شاهد نمایش های فصلی خیره نماینده باشید.

باغ لانگ وود، پنسیلوانیا، ایالات متحده

این باغ، بهترین باغ گیاه شناسی در آمریکا است. مساحت لانگ وود بیش از 1000 هکتار است و معماری را با باغبانی و آموزش مردم در خصوص منطقه محلی مخلوط نموده است. این باغ که تقریباً 30 مایل با فیلادلفیا فاصله دارد، دارای باغ های سرپوشیده و فضای باز و خانه ای درختی است که مناسب تماشای پرندگان و حتی یک تئاتر روباز برای اجرای برنامه ها و رویدادهای تابستان است. این باغ یک منطقه برای پیک نیک، باغچه ای برای بچه ها و فضاهای سرپوشیده برای تفریح ارائه می دهند. تمام آنها در حال حاضر بسته شده اند و باغها فقط برای اعضا آزاد است

باغ کو، لندن، انگلیس، انگلستان

باغ کو واقع در جنوب غربی لندن، یکی از متنوع ترین باغ های جهان با بیش از 50، 000 گیاه زنده و نقاط زیادی برای لذت بردن از ناهار پیک نیک است. همچنین به خاطر ساختمانهای ویکتوریایی کاملاً حفظ شده و مجلل، بزرگترین سازه شیشه ای ویکتوریا در جهان شناخته شده است. در طول تابستان، از ورودی ویکتوریا گیت تا خانه پالم (یک جنگل بارانی سرپوشیده قابل توجه)، به لطف وفور گلهای زیبا، درمانی برای چشم و بینی است.

کاخ ورسای، پاریس، فرانسه

با یک قطار یک ساعته از پاریس، به کاخ پادشاه لوئیز چهاردهم ساخته شده در قرن هفدهم می رسید که به دلیل تالار آینه ها و اتاق هایی که با طلا پوشیده شده اند، مشهور است. اما همچنین یکی از شلوغ ترین باغ های جهان است. یک دریاچه و یک فضای بسیار سرسبز، در باغ وجود دارد. در حالی که در جهان باغهای دیگری وجود دارند که فضای رنگارنگ تری دارند، ورسای عظمت خاص خودش را دارد. هر شنبه در تابستان، آنها فواره های باغ را فعال می نمایند و موسیقی زنده در باغ برگزار می گردد. این دقیقاً مانند زمان لوئیز چهاردهم است.

باغ بودنانت، ولز، انگلستان

موقعیت باغ بودنانت غیرقابل رؤیت است. باید 20 دقیقه از جهت ساحلی در ولز عبور کنید، جایی که احتمالاً سواحل کولوین و لاندودنو را طی خواهید کرد. در بالای رودخانه کونوی مشرف به اسنودونیا، باغ ها در هر فصلی منظره ای ویژه برای بازدید دارند. با این وجود، این باغ در اواخر بهار / اوایل تابستان در بهترین حالت است، اما هنوز هم می توانید در تمام طول سال در آنجا قدم بزنید و لذت ببرید. شکوفه های آبی، بنفش و صورتی در سراسر پارک دیده می گردد و مکانی برای بهترین مناظر است. همچنین باغ ها دارای درختان بومی 200 ساله هستند، به علاوه بلندترین درخت غول پیکر این کشور.

باغ کویشیکاوا، توکیو، ژاپن

این باغ سنتی ژاپنی که در هر زمان از سال می توان از آن بازدید کرد یکی از قدیمی ترین باغ های توکیو است و در دوره ادو (1603 - 1868) تکمیل شده است. عناصر طراحی چشم انداز چینی و ژاپنی در باغ وجود دارد و در وسط سر و صدا و مدرنیته شهر مکانی آسان و قابل دسترسی است. بیشتر افراد در طی دو دوره از این باع بازدید می نمایند: بهار، برای تماشای درختان گیلاس 60 ساله با گلبرگ های صورتی کرک شده و پاییز برای تماشای افرا ها یک رنگ نارنجی سوخته.

در بهار، آزالیا، ویستریاس و نیلوفر آبی نیز وجود دارند، در حالی که برنج در طول تابستان در باغ رشد می نماید. این باغ در ابتدا برای پادشاهان سامورایی طراحی شده بود تا با قدم زدن در آن استرسهای خود را فراموش نمایند.

منبع : love exploring

منبع: چمدان
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1119

به "زیباترین باغ های دنیا را بشناسید ، از باغ سامورایی ها تا کاخ ورسای لوئیز چهاردهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین باغ های دنیا را بشناسید ، از باغ سامورایی ها تا کاخ ورسای لوئیز چهاردهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید