رهبر کره شمالی در نشست مهم حزب حاکم شرکت کرد

به گزارش مجله آراد، نشست مهم حزب حاکم کره شمالی با حضور رهبر این کشور برگزار گردید و کارشناسان احتمال می دهند که مانند گذشته تصمیم های مهم نظامی و سیاسی از این نشست حاصل گردد.

رهبر کره شمالی در نشست مهم حزب حاکم شرکت کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های دولتی کره شمالی امروز (سه شنبه) گزارش دادند، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در هفته جاری یک نشست کلیدی حزب حاکم را برگزار کرد، مجمعی که وی برای اعلام سیاست های مهم سال نو از آن استفاده نموده بود.

خبرگزاری رویترز به نقل از رسانه دولتی کره شمالی (KCNA) نوشت: چهارمین نشست عمومی هشتمین کمیته مرکزی حزب کارگران کره [شمالی] روز دوشنبه تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، گردهمایی مقامات حزبی و دولتی کره شمالی در حالی برگزار می گردد که کره شمالی با بحران های مالی مضاعف ناشی از قرنطینه ضد همه گیری ویروس کرونا، تحریم های بین المللی به علت برنامه هسته ای نظامی و بلایای طبیعی دست و پنجه نرم می نماید.

به نوشته رویترز، این جلسه عمومی برای آنالیز اجرای سیاست های اصلی حزب و دولت کره شمالی برای سال 2021 برگزار گردید و در این نشست بعلاوه درباره سیاست های استراتژیک و تاکتیکی و گام های عملی برای راهنمایی پویای مبارزات حزب و مردم برای شروع دوره جدیدی از توسعه ساختار سوسیالیستی به مرحله بعدی پیروزی بحث و تصمیم گیری خواهد شد.

کیم در گذشته بارها در نشست های آستانه سال نو، اغلب سیاست های مهم کره شمالی را اعلام نموده است، برای نمونه در سال 2018 اعزام تیم کره شمالی به بازی های المپیک زمستانی در کره جنوبی را گفت و در سال 2019 نیز در خصوص تمایل خود برای ادامه مذاکرات با آمریکا در آن موقع صحبت کرد.

یک وب سایت مستقر در سئول با نام اِن کِی نیوز که بر کره شمالی نظارت می نماید، درباره این نشست شرح داد: کیم در گذشته از سخنرانی های مربوط به تعطیلات سال نو برای ایجاد پیش فرض های محبت آمیز با ایالات متحده و کره جنوبی و بعلاوه برای افشای پیشرفت های تسلیحات هسته ای و دیگر برنامه های نظامی استفاده نموده است.

رهبر کره شمالی پیش از این نیز طی پیامی برای لی جین جون سفیر چین در پیونگ یانگ، درباره اوج گیری تازه در روابط دو کشور ابراز خرسندی نموده بود (جزئیات بیشتر).

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2189

به "رهبر کره شمالی در نشست مهم حزب حاکم شرکت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر کره شمالی در نشست مهم حزب حاکم شرکت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید