رهبر مخالفان ونزوئلا در ویدئویی در کنار نظامیان حاضر می گردد

به گزارش مجله آراد، خوآن گوایدو، رهبر مخالفان در ونزوئلا ویدئویی از خودش در کنار گروهی از سربازان را پست نموده و وعده سرانجام حکومت رئیس جمهور نیکولاس مادورو را داده است.

رهبر مخالفان ونزوئلا در ویدئویی در کنار نظامیان حاضر می گردد

به گزارش گاردین گوایدو در این ویدئوی سه دقیقه ای که ظاهرا در یک لا کارلوتا، پایگاه اصلی نیروی هوایی در کاراکاس پایتخت ونزوئلا ضبط شده است، با اشاره به اینکه مرحله نهایی ساقط کردن مادورو فرا رسیده است، نوشته است: زمان عمل فرار رسیده است. ما در راستا دستیابی به آزادی و دموکراسی در ونزوئلا هستیم.

او در کنار لئوپولدو لوپز، سیاستمدار دیگر مخالف سخن می گوید که قرار بود بازداشت خانگی گردد. در انتها این ویدئو، دوربین به سمت چند سرباز گرفته می گردد که ظاهرا در جلوی یک نفربر زرهی صف کشیده اند.

گوایدو در نشانه ای از اینکه ظاهرا فقط از حمایت بخشی از نیروهای نظامی برخودار است، از مردم هم خواست که به خیابان ها بیایند و نیروی بدون خشونت خود را نشان دهند.

مقامات دولت ونزوئلا هم به این پیغام واکنش نشان داده اند. خورخه رودریگز، وزیر اطلاعات ونزوئلا در توئیتی اعلام نمود دولت در حال مقابله با گروه کوچکی از خائنان نظامی است که قصد کودتا دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 204

به "رهبر مخالفان ونزوئلا در ویدئویی در کنار نظامیان حاضر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر مخالفان ونزوئلا در ویدئویی در کنار نظامیان حاضر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید