عدم پرداخت مطالبات کلزاکاران از سوی شرکت مارگارین صدای کشاورزان را درآورد

به گزارش مجله آراد، کعب عمیرگفت: عدم پرداخت مطالبات باعث شده تا کشاورزان کلزا کار صدای آن ها بلند گردد، انتظار می رود دولت فکری به حال کشاورزان انجام دهد.

عدم پرداخت مطالبات کلزاکاران از سوی شرکت مارگارین صدای کشاورزان را درآورد

محمد کعب عمیر گفت: شرکت مارگارین که جزء زیرمجموعه های بانک ملی ایران است چند ماه قبل کلزا را از کلزاکاران شهرستان شوش، کرخه، شوشتر و بهبهان خریداری نموده است، اما حاضر به پرداخت مابه التفاوت نرخ نو محصول کلزا نیست.

به گفته او، سیاست دولت مردمی آقای رئیسی حمایت از تولیدکنندگان است، اما این شرکت انگیزه را از کشاورزان کلزاکار برای کشت دانه کلزا سلب نموده است.

نماینده شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی می گوید: نشست های متعددی به صورت جداگانه با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد، مدیران بانک ملی ایران و شرکت مارگارین برگزار گردیده و در روز های اخیر هم در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در باب همین موضوع جلسه ای برگزار گردید و قرار بر این شد که مطالبات کشاورزان پرداخت گردد.

به گفته کعب عمیر به رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد در چندین نوبت در نشست علنی مجلس شورای اسلامی تذکرات شفاهی داده شده و خواهان پرداخت هرچه سریعتر مابه التفاوت کلزا به کشاورزان شدیم.

نماینده شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه عدم پرداخت مطالبات باعث شده تا کشاورزان کلزا کار صدای آن ها بلند گردد، انتظار می رود دولت هرچه سریعتر فکری به حال کشاورزان کلزا کار داشته باشد.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آبان 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2289

به "عدم پرداخت مطالبات کلزاکاران از سوی شرکت مارگارین صدای کشاورزان را درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم پرداخت مطالبات کلزاکاران از سوی شرکت مارگارین صدای کشاورزان را درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید