راهنمای سفر به بانکوک

به گزارش مجله آراد، بانکوک ، پایتخت تایلند که برای خیابان های شلوغ ، قیمت های مناسب ، شب زنده داری ها و ترافیکی که هرگز خاتمه ندارد ، شناخته شده است . بیشتر مسافران بانکوک یا عاشق آن می شوند یا متنفر . بانکوک شهری لایه به لایه است . این شهر به ظاهر زشت ، زیبایی های زیادی دارد . اگر قبل از سفر به بانکوک راجع به زیبایی های بانکوک تحقیق کنید ، شما هم حتما عاشق این شهر خواهید شد . در ادامه راهنمای سفر به بانکوک شهر فرشتگان را خواهید دید .

راهنمای سفر به بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

چه فصلی به بانکوک سفر کنیم ؟

بانکوک گرمترین شهر دنیا است . بنابراین باید در فصل مناسب به این شهر سفر کرد . از آوریل تا می - سپتامبر تا اکتبر رطوبت هوا بالاست . اوایل اکتبر بارندگی زیاد است . بهترین فصل سفر به بانکوک نوامبر و ژانویه است که آب و هوای بانکوک در بهترین حالت است .

در کجای بانکوک اقامت کنیم ؟

هتل های بانکوک جوابگوی هر نوع بودجه و سلیقه ای هستند . توجه به موقعیت هتل از موارد بسیار مهم است . اگر می خواهید هزینه حمل و نقل کمتری بدهید . توصیه می گردد در مرکز بانکوک اقامت کنید . منطقه خوسان رود ، منطقه تاریخی بانکوک است و با اقامت در آن حمل و نقل تان با مشکلاتی روبرو خواهد شد . هتل های مقرون به صرفه در حدود 400 تا 500 بات آغاز می شوند و شامل آب گرم و حمام خصوصی می باشند . اکثر هتل ها دارای وای فای رایگان و تهویه مطبوع هستند و بسیاری نیز صبحانه رایگان دارند .

در بانکوک از کجاها بازدید کنیم ؟

بانکوک دارای مکان های دیدنی فراوانی است . این شهر معابد و آثار تاریخی زیادی دارد . کاخ بزرگ مربوط به قره هفتم که توسط پادشاه راما I ساخته شده است و محل اقامت رسمی پادشاه کنونی است . معبد Wat Pra Kaeo را نیز بینید که لباس های آن سه بار در سال به طور غیرمستقیم توسط پادشاه تایلند عوض می گردد . علاوه بر این از وات پو و مجسمه معروف طلایی ساحلی بودا بازدید کنید .

بانکوک پایتخت تایلند و یکی از مهمترین شهرهای دنیا به شمار می رود . روزانه افراد زیادی به این شهر مدرن و در عین حال توریستی سفر می نمایند . کسی که قصد سفر به تایلند دارند ، حداقل یک شب را در بانکوک می گذراند . پروازهای ایران به شهرهای تایلند اکثرا غیر مستقیم هستند و یک توقف در بانکوک دارند . در اینجا بهترین راه سفر به بانکوک را مورد آنالیز قرار داده ایم .

بهترین راه سفر به بانکوک

ایرلاین های مختلفی به بانکوک سفر می نمایند اما تنها هواپیمایی ماهان پرواز مستقیم تهران - بانکوک دارد . البته هواپیمایی ایراسیا نیز اخیرا پرواز مستقیم به بانکوک راه اندازی نموده است . زمان پرواز تهران - بانکوک در حدود 7 ساعت و نیم طول می کشد و این مدت زمان ممکن است با توجه به شرایط جوی و همچنین نوع ایرلاین متفاوت باشد . در هنگام رزرو بلیط هواپیما بانکوک ، حتما به نوع پرواز (مستقیم یا غیر مستقیم) ، ساعت پرواز ، (ساعت ورود و خروج با توجه به ساعت بانکوک و تهران) توجه کنید .

فرودگاه های بانکوک

بانکوک دارای دو فرودگاه بین المللی می باشد .

  • فرودگاه سوورنابومی (BKK) که فرودگاه جدید است و در 25 کیلومتری بانکوک قرار گرفته است . پروازهای مستقیم از تهران به بانکوک ، از این فرودگاه انجام می شوند .
  • فرودگاه دون موئنگ (DMK) که فرودگاهی قدیمی است و پروازهای داخلی تایلند از آن صورت می گیرند .
منبع: لذت سفر
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 402

به "راهنمای سفر به بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید