دهقانی فیروزآبادی سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد شد

به گزارش مجله آراد، در راستای چابک سازی ستاد مرکزی دانشگاه آزاد، دهقانی فیروزآبادی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی منصوب شد.

دهقانی فیروزآبادی سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، روح الله دهقانی فیروزآبادی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه منصوب کرد.

در حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی

معاون محترم تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه

سلام علیکم

پیرو مصوبات هیأت رئیسه محترم دانشگاه درخصوص چابک سازی ستاد مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، بدینوسیله با حفظ سمت به عنوان سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه منصوب می شوید.

لازم به ذکر است، در راستای بهینه سازی عملکرد و شفاف سازی مسئولیت ها و اختیارات، دو معاونت زیرمجموعه پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه معاونت طرح ها و همکاری های پژوهشی و معاونت امور آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در ساختار باقی مانده و سایر حوزه ها مانند مجلات و کتابخانه ها و... به معاونت های موضوعی مرتبط واگذار می شود.

انتظار می رود با راهبری یکپارچه آن معاونت و پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه، در راستای دستیابی به اهداف و چشم انداز های کلان دانشگاه در تحقق دانشگاه اسلامی پیروز و مؤید باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1177

به "دهقانی فیروزآبادی سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهقانی فیروزآبادی سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید