خرید پاکت مخصوص ختم و ترحیم

به گزارش مجله آراد، بازار صادرات پاکت مراسم ترحیم درجه یک در حوزه تجارت و صادرات انواع پکیج و پاکت میوه مراسم و مجالس ختم و ترحیم فعال است. این بازار انواع پاکت مرغوب مراسم ترحیم را به کشورهای مختلف همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس ارسال می نماید. استفاده از این ملزومات، احتیاج به ظروف یکبار مصرف را کاهش می دهد و علاوه بر صرفه مالی، به کاهش فراوری زباله یاری می نماید.

خرید پاکت مخصوص ختم و ترحیم

پاکت مراسم ترحیم چیست و چه کاربردی دارد ؟

پاکت مراسم ترحیم که در مجلس ختم و مراسم عزاداری جدیدا وارد صنعت بسته بندی پاکت های زیپ دار شده و به خاطر زیبایی پاکت ترحیم و حمل آسان آن ها به خوبی توانسته جایگزین لانچ باکس شود.

پاکت های ترحیم را می توان در سه سایز و سه رنگ (پاکت ترحیم سبز، چاپ نوشته سفید، نوشته پاکت ترحیم طلایی) با توجه به احتیاج مصرف کننده انتخاب کرد.

پاکت مراسم ترحیم هم مانند برگزاری مراسم برای فرد متوفی مهم بوده و آن را باید جز آداب و رسوم همه مردم در همه دنیا دانست. البته در هر کشور آداب و رسوم فرق دارد و مطابق با فرهنگ هر کشوری برگزار می شود. پذیرایی در مراسم ترحیم از آیین های خاص مراسم ترحیم بوده و برای احترام به متوفی برگزار می شود.

در کشور ما هم برگزار کردن مراسم ترحیم و پذیرایی در آن از گذشته رسم بوده و هر شهری برای خود دارای آداب و رسوم خاصی می باشد، ولی امروزه به شکل جدید تر و کامل تری انجام می شود. از رایج ترین این رسومات پاکت ترحیم است.

سایز مرسوم پاک ترحیم چگونه است و چگونه باید آن را خرید کرد ؟

سایز مرسوم پاکت ها معمولا 3020 است؛ که حداقل بتوان چند قلم جنس را به راحتی در آنها قرار داد. البته اگر شما در نظر دارید اقلام بیشتری در پاکت قرار دهید پاکت هایی با ابعاد 2535 هم وجود دارد که بیش از 4 قلم مثل میوه، نوشیدنی، کیک، حلوا و خرما می توان در آنها جای داد.

اگر قصد دارید در پاکت مراسم ترحیم آب معدنی قرار دهید می توانید از پاکت 20*30 بهره ببرید. در این صورت از سایز آب معدنی 200 سی سی و 250 سی سی یاری بگیرید و برای سایز بزرگتر یعنی آب معدنی 500 سی سی بهتر ین انتخاب پاکت 35*25 می باشد.

چرا باید از پاکت ترحیم آماده زیپدار استفاده کرد ؟

پاکت مخصوص مراسم ترحیم ،برگزاری مراسم ترحیم برای فرد متوفی، جز آداب و رسوم همه مردم در سراسر دنیا است. این آداب و رسوم در هر کشور فرق دارد و مطابق با فرهنگ همان کشور برگزار می شود. همچنین پذیرایی مراسم ترحیم، آیین خاص خود را دارد و برای احترام به متوفی برگزار می شود.

به صورت کلی می توان گفت اصل و اساس برگزاری مراسم ترحیم در همه کشورها یکی است و تنها روش های برگزاری آن با هم متفاوت است. در کشور ما نیز برگزار کردن مراسم ختم و پذیرایی در مراسم ترحیم از گذشته مرسوم بوده است و البته امروزه به شکل جدیدتر و کامل تری صورت می گیرد.

بسته های پذیرایی مراسم ترحیم شامل چه مواردی می شود؟

بسته های پذیرایی مراسم ترحیم شامل موارد زیر می باشد:

  • میوه ها: سیب، موز، خیار یا پرتقال
  • آجیل مشکل گشا
  • انواع کیک ها یا آب میوه ها
  • خرما یا حلوای خرما
  • قاشق و چنگال پلاستیکی

مزیت استفاده و چاپ پاکت های ترحیم چیست ؟

  • بهترین راه برای جلوگیری از فاسد و خراب شدن محصولات
  • نظم بخشیدن به محصولات و شکیل و منظم برگزار شدن مراسم
  • حمل ونقل و پذیرایی راحت
  • دارای زیبایی خاص و محبوبیت بین افراد زیاد
  • چاپ در اندازه و تعداد مناسب طبق سلیقه مشتری
  • مناسب برای محیط زیست به علت داشتن مواد سلولزی و کاملا مناسب

آنالیز تمام ویژگی های پاکت مراسم ترحیم

آنالیز تمام ویژگیهای پاکت مراسم ترحیم برای خرید محصولی با کیفیت ضروری است. برندهای متنوعی در زمینه فراوری و طراحی پاکت و پکیج های مجالس ترحیم فعالیت می کنند و فراوریات این واحدها از لحاظ کیفیت با هم متفاوت است.

ابعاد پاکت میوه و پذیرایی ترحیم متنوع است. ابعاد و سایز معمول پاکت پذیرایی ترحیم 20*30 است. اما بسته به سفارش و احتیاج مشتری می توان این محصول را در ابعاد بزرگتر یا کوچکتر فراوری و طراحی نمود.

پاکت و پکیج مجالس ترحیم با استفاده از متریال مختلفی مانند نایلون مرغوب فراوری می شود. ضد آب بودن مهمترین مشخصه این نوع پاکت است که امکان قرار دادن اسباب پذیرایی مانند چاقو یکبار مصرف و دستمال کاغذی در پکیج پذیرایی را فراهم نموده است.

در طراحی این ملزومات پذیرایی از انواع طرحهای چاپی بر روی پاکت استفاده می شود که با مجالس ترحیم و تشییع همخوانی دارد و این طرحها نیز بسته به سلیقه مشتری قابل تغییر است و می توان از مدلهای مختلف بر روی پاکت استفاده کرد. همچنین زیپ دار بودن، قرار دادن انواع میوه و مواد غذایی را در پاکت میسر نموده است.

پاکت مراسم ختم و ترحیم در عین ارزان قیمت بودن و ساختاری ساده، محصولاتی بسیار کاربردی هستند که در انواع مجالس قابل استفاده هستند و علاوه بر پیشبرد بهتر پذیرایی در مراسم، به حفظ تمیزی و نظافت در محیط یاری می نماید و از فراوری زباله های تجدیدناپذیر چون بشقاب و چاقوی یکبار مصرف می کاهد.

چرا به پاکت زیپ دار پنجره ای ترحیم احتیاج داریم ؟

زندگی با تمام پستی ها وبلندی هایش، تلخی ها و شیرینی هایش، دروغ ها و صداقتهایش، حقیقیتی به نام مرگ را هم نیز دارد که البته مرحله جدیدی از زندگی برای شخص متوفی و لحظات تلخ و دشواری برای بازماندگان او بشمار می رود.

در زمان مرگ یکی از عزیزانمان معمولا قدرت تفکر و اراده آدمی کم شده و توان انجام امور و تداراکات و تشریفات خاکسپاری و تدفین متوفی از عزیزانش گرفته میشود. چه برسد به پذیرایی از مهمانانی که برای تسلی خاطر بازماندگان حضور یافته اند.

معمولا تهیه میوه و شیرینی در ساعات اولیه صبح، جداسازی میوه های رسیده و مرغوب از دیگر میوه ها، شستشو و خشک کردن میوه ها، تهیه بسسته بندی های مناسب جهت مراسم ترحیم و همچنین بسته بندی کردن میوه های انتخاب شده از طرف دیگر زمان بسیار زیادی را از شما گرفته و البته نیروی کاری زیادی را نیز برای انجام این امور بایستی به کار گرفت.

ظروف بسته بندی نیز بایستی از نظر طرح و رنگ برای مراسم های ختم و ترحیم مناسب باشد و همچنین میوه ها باید در اندازه ای انتخاب شوند که به راحتی در ظروف بسته بندی جاسازی شوند.

مهمترین ویژگی پاکت ترحیم چیست ؟

  • ظاهری متناسب با مراسم عزاداری
  • دارای تاییدیه بهداشت
  • ضد آب و رطوبت میباشد و با توجه به این ویژگی میتوان انواع شیرینی و میوه را داخل پاکت قرار داد .
  • مقرون به صرفه بودن
  • پاکتی سبک و به راحتی قابل حمل
  • چاپ پاکت های ترحیم در طرح و سایز دلخواه

چاپ انواع پاکت ترحیم چگونه انجام می شود؟

برای اینکه هر پاکت ترحیم به دست مشتری برسد باید مراحلی را طی کند:

1- انتخاب نوع بسته بندی: بهترین راه برای این کار مراجعه به دفاتر چاپ و توزیع چاپ پاکت ترحیم و مشاهده مدل و طرح ها است. البته امروزه این کار بیشتر به صورت اینترنتی و از همه جای کشور ممکن شده و احتیاجی به مراجعه حضوری در بیشتر مواقع نیست.

2- ارجاع طرح به مرکز چاپ ترحیم: بعد از انتخاب طرح مورد نظر باید در این مرحله چاپخانه تعداد رنگ مورد احتیاج، قیمت سیلندر بر اساس نوع چاپ و قیمت نهایی چاپ را اعلام می نماید. اگر طرح خاصی مد نظر شما نیست می توانید از مدل و طرح های موجود و آماده بهره ببرید.

مشخصات پاکت های ترحیم چاپ شده چیست ؟

  • پاکت مشکی دو لایه
  • مقاوم و ضد آب
  • سیار سبک و کم جا
  • دارای تاییدیه از بهداشت برای تماس مستقیم پاکت با مواد غذایی
  • دارای انواع زیپ دار، پنجره دار و دسته دار
  • دارای طرح های نقره کوب و طلاکوب
  • بسیار شیک و مستحکم
  • باز و بسته کردن راحت
  • چاپ برند و رنگ های مختلف

بسته های پذیرایی مراسم ترحیم توسط چه کسانی خریداری می شود؟

این بسته ها توسط کسانی که مسئول برگزاری مراسم هستند، تهیه می شود و البته این امکان وجود دارد که این بسته ها برای پذیرایی در مراسم ترحیم به صورت آماده نیز خریداری شود. بسته های پذیرایی انواع بسیار زیادی دارند که بنا به بودجه ای که برای آنها مشخص می شود، متفاوت خواهند بود.

نکته بسیار مهمی که در خصوص بسته های پذیرایی مراسم ترحیم وجود دارد، این است که در برخی از بسته های آماده موجود در بازار، خرما وجود ندارد. به همین دلیل هم وقتی می خواهید این بسته های آماده را از بازار خریداری کنید، ابتدا از وجود خرما در بسته اطمینان حاصل نمایید. برای پخت حلوا نیز رسم است که نزدیکان درجه یک متوفی این کار را انجام دهند و مواد اولیه حلوا را از پول های خود متوفی پرداخت کنند.

سفارش و خرید پاکت مراسم ترحیم چگونه است؟

ثبت سفارش پاکت مراسم ترحیم درجه یک به صورت عمده به وسیله شرکت پخش و فروش مستقیم انواع پاکتهای بسته بندی و پکیج، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های جانبی موجب می شود بهترین و مرغوبترین پاک با قیمت مناسب به دست مشتریان برسد.

پاکت مراسم ختم و ترحیم دارای تنوع خوبی از لحاظ ابعاد و طرح است و خریداران می توانند با توجه به احتیاج خود این محصول را در ابعاد و طرحهای متنوع سفارش دهند. خرید عمده این محصول به صورت غیر حضوری از مرکز پخش مستقیم، در کاهش قیمت نهایی محصولات خریداری شده موثر است.

قیمت انواع پاکت میوه و پذیرایی ختم با توجه به کیفیت محصول و ابعاد آن متغیر است و مراکز پخش و فروش بدون واسطه این محصول را با مناسبترین قیمت عرضه می کنند.

چرا چاپ روی پاکت ترحیم انجام می شود ؟

به طور کلی چاپ و بسته بندی در هر محصولی احتیاج به جذابیت و کیفیت دارد. توجه به این نکته ضروری است که همه روش های چاپ مناسب پاکت ترحیک نیست و هر کدام هزینه متفاوتی در بر خواهد داشت. بهتر است قبل از انتخاب نوع بسته بندی و روش چاپ از شرکت فراوری کننده پاکت ترحیم مشورت بگیرید تا با توجه به احتیاجتان، بتوانید بهترین نوع بسته بندی و بهترین کیفیت چاپ را در اختیار بگیرید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1780

به "خرید پاکت مخصوص ختم و ترحیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید پاکت مخصوص ختم و ترحیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید