حمایت قاطع وزیر ارشاد از اقتصاد سینما

به گزارش مجله آراد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با اعضای شورای عالی تهیه کنندگان سینما گفت: در بحث اقتصاد سینما هیچ موضعی به جز حمایت از اهالی سینما ندارم.

حمایت قاطع وزیر ارشاد از اقتصاد سینما

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه، ما معتقد به گفتگو با اهالی فرهنگ و هنر و سینماگران هستیم، گفت: من به دلیل سابقه تدریس و حضورم در دانشگاه به گفتگو اعتقاد بسیاری دارم، زیرا بسیاری از مسائل صرفاً با ایجاد فضای تعامل و گفتگو قابل رفع شدن است.

رئیس شورای هنر شورای انقلاب فرهنگی، با اشاره به اینکه ایجاد فضای تعامل دو سویه یکی از سیاست های دولت مردمی و انقلابی در حوزه فرهنگ و هنر است، اضافه کرد: ایجاد فضایی آرام و به دور از حاشیه برای زمینه سازی تولید آثار در حوزه سینما از جمله اهداف ما در این وزارتخانه است.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه از نقد استقبال می کنیم، اضافه کرد: من به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده ام تا تلاش کنم مسائل اهالی فرهنگ و هنر را رفع کنم و وظیفه خود می دانم تا با تلاشی مضاعف حتی اجازه ندهم فعالیت های فرهنگی و هنری در سراسر کشور لحظه ای متوقف شود.

وی در ادامه بر لزوم ایجاد نهضت تولید در فرهنگ و هنر تأکید کرد و گفت: ما باید مقدار تولیدات خود را افزایش بدهیم و هیچ اشکالی ندارد که تعداد فیلم های تولید شده در سال افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2024

به "حمایت قاطع وزیر ارشاد از اقتصاد سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت قاطع وزیر ارشاد از اقتصاد سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید