تورهای ترکیبی تایلند در تابستان 98

به گزارش مجله آراد، تایلند یکی از توریست پذیرترین کشورهای آسیایی و دارای جاذبه های گردشگری فراوان است.

تورهای ترکیبی تایلند در تابستان 98

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، وجود شهرهای دیدنی با امکانات متنوع تفریحی، تاریخی، دیدنی و هیجان انگیز موجب شده که تایلند تبدیل به کشوری پرطرفدار در دنیا برای سفر و گردشگری گردد. در ادامه با تورهای تابستانی تایلند آشنا می شوید.

تور 8 میلیونی پاتایا با تمام خدمات

اگر برای سفر به تایلند آژانس مسافرتی ندا پرواز را انتخاب می کنید، این آژانس برای 7 شب اقامت در پاتایا هتل های مختلفی را در نظر گرفته که هزینه آن ها با یکدیگر متفاوت است. هزینه این تور از 5 میلیون و 990 هزار تومان برای هر نفر در اتاق دو تخته شروع و بسته به ستاره های هتل انتخابی شما این قیمت افزایش پیدا نموده و به 8 میلیون و 860 هزار تومان نیز می رسد. اگر در هتل 3 ستاره مارینا پارادایس اقامت داشته باشید، هزینه تور شما 5 میلیون و 990 هزار تومان خواهد بود، اما اگر هتل 5 ستاره ولکام ورد ریزورت را انتخاب کنید، بیشترین قیمت این تور یعنی 8 میلیون و 860 هزار تومان را باید برای سفر خود پرداخت کنید. خدمات این تور نیز شامل بلیط رفت و برگشت پرواز ماهان ایر، اقامت در هتل با صبحانه، ویزای تایلند، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و بین شهری، لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی، گشت شهری و سیم کارت به ازای هر اتاق است.

تور ترکیبی 12 میلیونی فی فی و پوکت

آژانس مسافرتی تورهای نوین، تور ترکیبی برای تایلند در نظر گرفته که 2 شب جزیره فی فی و 5 شب پوکت است. هزینه این تور ترکیبی که از 14 مرداد تا 22 مرداد برگزار می گردد، از 9 میلیون و 350 هزار تومان بسته به درجه هتل شروع می گردد و تا 12 میلیون و 275 هزار تومان ادامه دارد. از جمله خدمات این تور بلیط رفت وبرگشت با پرواز ماهان،7 شب و 8 روز اقامت در هتل با صبحانه، پرواز داخلی رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، ویزای توریستی، راهنمای فارسی زبان، سیم کارت رایگان، گشت شهری رایگان، بیمه مسافرتی و تور بازدید از آکواریوم هدیه ویژه مخصوص مسافران جزیره پوکت است.

7 شب اقامت در هتل زیبا و 5 ستاره دوسیت تانی لاگونا

آژانس مسافرتی معراج گشت، تور 7 شب را برای پوکت در نظر گرفته که از 14 مرداد تا 22 مرداد برنامه ریزی شده است. هزینه این تور از 6 میلیون و 700 هزار تومان تا 10 میلیون و 815 هزار تومان بسته به درجه هتل ادامه دارد. اگر در هتل 3 ستاره پاتونگ هالیدی اقامت داشته باشید، هزینه تور شما 6 میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود، اما اگر هتل 5 ستاره دوسیت تانی لاگونا را انتخاب کنید بیشترین قیمت این تور یعنی 10 میلیون و 815 هزار تومان را باید برای سفر خود پرداخت کنید. خدماتی که این تور در اختیار شما قرار می دهد، شامل بلیط رفت و برگشت، اقامت با صبحانه، ویزا توریستی، ترانسفر بین شهری، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، سیم کارت، بیمه مسافرتی و راهنما می گردد.

7 شب اقامت در هتل 5 ستاره برکلی بانکوک

پارلاگشت پایتخت آژانس مسافرتی دیگری است که تور ترکیبی بانکوک+پاتایا را در برنامه های خود قرار داده است. این آژانس از 26 تیر تا 3 مرداد تور 7 شب اقامت را اجرا می نماید. هزینه این تور از 6 میلیون و 460 هزار تومان تا 9 میلیون و 350 هزار تومان بسته به درجه هتل ادامه دارد. اگر در هتل 3 ستاره شادی هوم اقامت داشته باشید، هزینه تور شما 6 میلیون و 460 هزار تومان خواهد بود، اما اگر هتل برکلی بانکوک را انتخاب کنید بیشترین قیمت این تور یعنی 9 میلیون و 350 هزار تومان را باید برای سفر خود پرداخت کنید. بلیط رفت وبرگشت، اقامت با صبحانه، ویزا توریستی، ترانسفر بین شهری، ترانسفر فرودگاهی، کشت شهری، سیم کارت، بیمه مسافرتی و راهنما از جمله خدمات این تور محسوب می گردد.

تور پاییزی بانکوک + پاتایا

آژانس فرداد پرواز نیز تور ترکیبی بانکوک+پاتایا را به مدت 7 شب از یک مهر تا 11 مهر ارائه می دهد. این تور 3 شب را در بانکوک و 4 شب را در پاتایا سپری می نماید. هزینه این تور از 5 میلیون و 480 هزار تومان تا 6 میلیون و 470 هزار تومان در نظر گرفته است. خدمات این تور شامل پرواز رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان، اقامت در هتل به همراه صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، بیمه مسافرتی و لیدر می گردد.

برنامه متنوع تور ترکیبی پوکت + بانکوک

آژانس مسافرتی ستاره برج سفید برای ماه های تیر، مرداد و شهریور تور ترکیبی پوکت + بانکوک را با قیمت ترکیبی در نظر دارد. هزینه این تور 7 میلیون و 950 هزار تومان+ 990 دلار است. شما می توانید از بین دو هتل 4 ستاره و 5 ستاره، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. این تور 4 شب را در بانکوک و 3 شب را در پوکت سپری می نماید. از جمله خدمات این تور 7شب اقامت در هتل های 5 ستاره و 4 ستاره تاپ با صبحانه پرواز بین المللی ماهان ایر، دو پرواز رفت وبرگشت بانکوک، پوکت، ویزای کشور تایلند، بیمه مسافرتی، کلیه ترانسفرهای فرودگاهی به هتل و بالعکس، یک گشت شهری در پوکت + یک گشت شهری در بانکوک، راهنمای محلی و فارسی زبان برای گشت ها، ورودی اماکن تفریحی توریستی طبق سفرنامه است. گشت ها در پوکت شامل بازدید از مجسمه بودای اعظم، مزرعه عسل، نمایش کروکدیل ها، نمایش فیل ها، باغ وحش پوکت، معبد چائولانگ، سواحل جزیره پوکت می گردد و در بانکوک نیز گشت شهری و بازدید از مراکز خرید بانکوک انجام می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 328

به "تورهای ترکیبی تایلند در تابستان 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای ترکیبی تایلند در تابستان 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید