تحریم ها علیه روسیه فرصت های شغلی در انگلیس را تهدید می نماید

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: رئیس شرکت جی سی بی انگلیس فراوری کننده تجهیزات ساختمانی ضمن انتقاد از تحریم های غرب علیه روسیه تاکید نمود که تحریم های وضع شده اروپا علیه روسیه فرصت های شغلی در انگلیس را تهدید می نماید.

تحریم ها علیه روسیه فرصت های شغلی در انگلیس را تهدید می نماید

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ؛ آنتونی بامفورد رئیس شرکت جی سی بی انگلیس امروز دوشنبه در مصاحبه با نشریه تلگراف توضیح داد: تحریم های شدیدتر و سخت تر اروپا علیه روسیه پوچ و بی فایده است و این تحریم ها می تواند به ضرر شرکت هایی تمام گردد که همکاری نزدیکی با شرکای روسی دارند.

بر اساس این گزارش وی در ادامه اضافه کرد: روسیه یک بازار مهم برای شرکت جی سی بی است و بیش از 30 سال یکی از مهمترین بازارهای ما بوده است. اگر تحریم ها فروش ماشین آلات و قطعات یدکی به روسیه را محدود کند بی شک این مساله تاثیر بزرگی بر شرکت جی سی بی خواهد داشت و صدها فرصت شغلی در انگلیس را در معرض خطر قرار خواهد داد.

سپتامبر گذشته جی سی بی بزرگترین مرکز فروش خود در روسیه را با سرمایه گذاری 6 میلیون پوند در شهر یکاترینبورگ افتتاح و راه اندازی نموده است. تحریم های جدید اروپا بخش های نفت؛ دفاع و فناوری های پیشرفته و همچنین کالاهایی با استفاده دوگانه را تحت تاثیر قرار می دهد. روسای شرکت های بزرگ اروپایی نگران این مساله هستند که تشدید تنش در روابط روسیه و اتحادیه اروپا موجب محدود شدن همکاری ها در سایر بخش ها و زمینه ها نیز بگردد.

هفته گذشته نیز فیلیپ هاموند وزیر خارجه جدید انگلیس نسبت به تاثیرات منفی تحریم های وضع شده علیه روسیه بر اقتصاد انگلیس ابراز نگرانی نموده بود. روسیه چهاردهمین شریک تجاری مهم انگلیس به شمار می رود. روسیه 9، 5 درصد صادرات خودروی انگلیس را تشکیل می دهد.

اقدام روسیه در ماه مارس در الحاق کریمه به خاک خود موجب افزایش تنش در روابط مسکو و غرب شده و روابط دو طرف را به پایین ترین سطح پس از جنگ سرد کاهش داده است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 565

به "تحریم ها علیه روسیه فرصت های شغلی در انگلیس را تهدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم ها علیه روسیه فرصت های شغلی در انگلیس را تهدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید