برگزاری اولین همایش ملی اقتصاد گردشگری در خرم آباد

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از برگزاری اولین همایش ملی اقتصاد گردشگری در خرم آباد اطلاع داد.

برگزاری اولین همایش ملی اقتصاد گردشگری در خرم آباد

برای سفر با پوکت تور قیمت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

سید امین قاسمی امروز هشتم مهرماه اظهار کرد: این همایش 15 و 16 اردیبهشت سال 1400 با همکاری شرکت پژوهشی-آموزشی گردشگری کاسیت نشینان زاگرس و دانشگاه فنی وحرفه ای لرستان برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: موضوع ویژه همایش ملی اقتصاد گردشگری، تحریک تقاضا و رونق بازار گردشگری در دوران همزیستی با بیماری کرونا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با اشاره به دیگر محورهای این همایش بیان نمود: اقتصاد مقاومتی و گردشگری، اقتصاد گردشگری و رستوران ها، بانک و بورس در گردشگری، غذاهای سنتی و اقتصاد گردشگری، روش های افزایش درآمدی مردم محلی از اقتصاد اکوتوریسم از جمله محورهای دیگر این همایش هستند.

قاسمی با اشاره به اینکه این همایش با حضور مقامات ارشد استان برگزار می گردد، اظهار داشت: برگزاری کارگاه تخصصی نقش کارآفرینی در جوامع محلی نیز یکی دیگر از برنامه های همایش ملی اقتصاد گردشگری خواهد بود.

وی بیان کرد: آخرین مهلت ثبت نام شرکت در همایش 10 اردیبهشت ماه 1400 است و علاقه مندان می توانند به آدرس اینترنتی econimic.tourism-kng.com مراجعه و ثبت نام نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان ادامه داد: آخرین مهلت ارسال مقالات جهت شرکت در همایش ملی اقتصاد گردشگری، 30 فروردین ماه سال 1400 بوده و زمان اعلام نتایج داوری پنجم اردیبهشت ماه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1353

به "برگزاری اولین همایش ملی اقتصاد گردشگری در خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین همایش ملی اقتصاد گردشگری در خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید