با تماشا امکانات شهر تازه سهند، به ایرانی بودنم و وجود آذربایجان افتخار کردم

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی گفت: در طول سه سال گذشته و به واسطه سفرهای متعددی که به شهر نو سهند داشتم و امکانات و اقدامات صورت گرفته در برنامه شهر سالم را دیدم، از صمیم قلب به ایرانی بودنم و وجود آذربایجان و شهر سهند افتخار می کنم.

با تماشا امکانات شهر تازه سهند، به ایرانی بودنم و وجود آذربایجان افتخار کردم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ کانتر تجهیز بیشتر بدانید.

محمد آسایی امروز در مراسم اختتامیه ارزیابی نهایی برنامه شهر سالم سهند اظهار کرد: کار به شکلی انجام شد که تمامی بازدید ها و تصمیمات مبتنی بر شواهد بود به طوریکه 80 سوال را تهیه نموده بودیم و این سوالات را در بازدید ها مطرح می کردیم و هر آنچه که دیدیم و شنیدیم، براساس شواهد و سوالات مطرح شده بود.

وی در تشریح مراکز و امکانات شهر سهند اضافه کرد: مخزن آب آشامیدنی ، اسکان موقت، تاسیسات مواقع بحرانی و سوانح، تصفیه خانه، مغازه های فروش مواد غذایی، بحث آلودگی هوا، ایستگاه آتش نشانی و مرکز اورژانس از جمله مراکز و امکاناتی هستند که مورد بازدید نهاده شد.

مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی شناخت افراد و گروه های آسیب پذیر را موضوع مهم برشمرد و اضافه کرد: این کار بسیار بزرگی است که کارکنان مرکز بهداشت شهرستان تک تک افراد گروه آسیب پذیر را می شناسد.

وی ادامه داد: شهرستان آذرشهر درصورت بروز مشکل، به اسم تعیین و حمایت گر سهند خواهد بود و اکنون مسئولین آذرشهر از اندازه چاه های آب، محل نیروگاه برق، مکان مدارس و... در شهر سهند با خبر است.

آسایی در رابطه با آمادگی آتش نشانان سهند هم گفت: از کوشش آتش نشانان بسیار خرسند شدیم و نوع آموزش آنها مورد توجه ما نهاده شد، بطوریکه در طول 2 الی 5 دقیقه در محل حادثه حاضر می شوند.

وی ادامه داد: نیروهای اورژانس هم کاملا آماده و تجهیز شده بودند و نشان دادند که آموزش مستمر دیده اند

به گزارش خبرنگاران، کارشناسان سازمان جهانی بهداشت بعد از دو روز حضور در شهر نو سهند و بازدید از امکانات بهداشت و درمان، آموزش، خدمات، شهری و ... در خصوص اعطای گواهی نامه کسب اسم شهر سالم تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1844

به "با تماشا امکانات شهر تازه سهند، به ایرانی بودنم و وجود آذربایجان افتخار کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تماشا امکانات شهر تازه سهند، به ایرانی بودنم و وجود آذربایجان افتخار کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید