طراحی ویلای مدرن: باغی مخفی در آلابامای آمریکا، بهشتی زمینی

به گزارش مجله آراد، وقتی عکس های باغ جیم اسکات در دریاچه مارتین آمریکا را می بینید، مطمئن باشید که واقعی هستند.

طراحی ویلای مدرن: باغی مخفی در آلابامای آمریکا، بهشتی زمینی

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

باغ های جیم در آلابامای آمریکا شامل حدود نه هکتار درخت و گل و درختچه می گردد که در این سرزمین شگفت پراکنده شده اند. باغچه ها با پل های کوچکی به هم وصل هستند و هر جا سرگرمی غیرمنتظره ای در انتظارتان است؛ مثلا ممکن است صفحه شطرنج بزرگ تر از مقدار های واقعی یا زمین باچی (بولینگ روی چمن) سر راه تان سبز گردد. غاری مخفی در باغ وجود دارد که در کنار دیگر جاذبه های پنهان باغ را مجذوب کننده تر نموده است.

جینی (Jeannie)، دستیار جیم، می گوید جیم هرچه دستش بیاید در باغ می کارد؛ افرا و ادریس ژاپنی دو مورد از بسیار گیاهانی است که در باغ کاشته است. این باغبان علاقه مند مدام در حال تجربه کردن است؛ هر گیاهی که برایش جالب باشد را در باغ می کارد و صبر می نماید تا ببیند که به باغ می خورند یا نه. اگر خورد که خب زیبا است، وگرنه می رود سراغ ریسکی دیگر.

جیم تا به حال حدود 30 ایده را با مشاوره کریس (Chris)، تنها کارگر تمام وقتش، برای باغ آنالیز نموده است. او می گوید:

وقتی کریس سرش را برای ایده ای تکان می دهد، آنگاه احتمالا آن را انجام می دهیم.

برای چندهزار نفری که هر ساله به باغ می آیند، چه کسانی که برای سرگرمی سر می زنند، چه آن ها که برای سرمایه گذاری یا حتی مناسبت های خصوصی می آیند، هر جهت باغ و هر جایی که با آن روبه رو می شوند، برایشان کم از رویا ندارد. اما برای جیم مراقبت از باغ و اضافه کردن چیزهای نو هیجان انگیز تنها کاری است برای انجام دادن.

جیم می گوید:

من به اینجا می آیم تا سرگرم جابه جا کردن صخره ها و کثیف شدن شوم؛ در واقع هر روز خود را آماده می کنم که حسابی کثیف شوم! چه چیز بهتر از خستگی در کردن پس از آن همه کار است؟

منبع: کجارو / southernliving.com
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2054

به "طراحی ویلای مدرن: باغی مخفی در آلابامای آمریکا، بهشتی زمینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلای مدرن: باغی مخفی در آلابامای آمریکا، بهشتی زمینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید